Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 435
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det står på nettet at rivotril skal funke etter 30min til 1t,men min erfaring er at den funker først fullt etter ca 2 til 3 timer.
Min erfaring er at jeg er overbevist om at den ikke funker og at jeg må ta mer for funk, og at den funken tar for lang tid fordi jeg sikkert tok for lite så jeg tar litt mer, også at jeg vil ha enda mere funk og tenker at jeg knapt er påvirka og tar enda mer.

Så skjønner jeg dagen etterpå at oi den første funka mye raskere og bedre enn jeg trodde.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer litt ann på hvordan du tror rivotril vil påvirke deg. Rister kroppen og du har super angst, så funker en rivotril etter 15 min og stress og uro i kroppen forsvinner.
Ellers vil en rivotril gjøre deg litt bekymringsløs, ingen rus.. eller kanskje, hørt om folk som gjør ting de elles ikke ville gjort etter inntak av en rivotril.