Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3351
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestillte noen saker innenlands for 2,5 uker sia.
Får svar etter 2 dager. Men veldig vag og dårlig info.
Idiotene respekterer ikke kundene nok til å gi dem sporing, da må du betale blodpris.
¨
Vet at de egentlig ikke er scammers, mye god omtale.
Hva f gjør jeg? Ringe posten? De har registrert nr mitt og alt.
Men det er kanskje mistenkelig

Meget irr nå.

Skjer ikke ofte at posten slurver bort pakker/brevpost innenlands men det kan vel skje.
Noen tips? Sendte akk veldig utfyllende mail til dem og ba om hjelp...
Helt normal ventetid, ro dig ned. Du fer nok godsakene veldig snart
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei ingenting
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Razzia eller selektiv scam..99% sikkert selektiv scam
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
...mye god omtale.
Vis hele sitatet...
Er ikke så veldig vanskelig å produsere fake reviews som gir god omtale, spesielt når alle kundene har gjort mye for å være anonyme.
Man kan selvsagt ikke basere businessen sin på å kun lure folk, men å kunne skilte med mange fornøyde kunder tiltrekker seg gjerne nye som stoler på de, det er du jo selv eksempel på.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet at de egentlig ikke er scammers..
Vis hele sitatet...
Så lurer man noen her og der. Vanskelig å klage og ingen kan anmelde dette uten å samtidig fucke opp seg selv.
Sist endret av vindaloo; 11. april 2022 kl. 08:18.
Som regel er det avsender og ikke posten som har skylda. Du mottar en sms når pakken er postlagt Hvis de har nummeret ditt slik du sier. Hvis du ikke har mottatt hverken sms eller pakke er det høyst sannsynlig avsender som er uærlig med deg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener å ha lest i DNM "bibelen" at de fleste pakker som ikke kommer frem er pga fiktivt navn eller feil adresse.
En av de mest kjente vendorene på DNMNO har jo også nå brukt godt over 4-5 måneder på å sende ut "novemberpakker" til folk.
Har selv opplevd å sende to pakker selv samtidig, den ene kom frem etter noen få dager og den andre brukte 3 uker.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja dette er ikke dark web varer da. Ting som gjør muskler store
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri venta lenger enn uke på innenlands pakker,jeg vente på ein i 3uker kom ingen pakke men ca måna etter kom snuten på døra,så har du noe drugs framme gjem det til du eventuelt får pakke lr snut kommer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja dette er ikke dark web varer da. Ting som gjør muskler store
Vis hele sitatet...
Jeg kan garantere deg at posten ikke tar så lang tid. Jeg opplever ofte at selgerne på steroidebørsen har ofte leveranseproblemer.

De sier at varene er sendt, men dette er bare løgn. Jeg har selv erfart å kaste bort penger på ting som aldri kommer.

Hvis du kjøpte fra nsupply eller SG så er det vel 50/50 om du får varene eller ikke
Sist endret av Superspurv; 16. april 2022 kl. 11:48.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja dette er ikke dark web varer da. Ting som gjør muskler store
Vis hele sitatet...
Lol, akk samme problem her nå jeg også. Mange som har opplevd dette.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Lol, akk samme problem her nå jeg også. Mange som har opplevd dette.
Vis hele sitatet...
Det går ofte i puljer, fordi alle selgerne i Norge får leveranser fra samme leverandør fra øst europa.

Det er heller ikke vits å se på reviews som er 2 år gamle, for da hadde de sikkert fått inn en stor batch, for da går jo butikken som normalt.