Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 927
Hei !

Lurer på om det er mulig å få koblet til SIII'en til datamaskinen på jobb.
Har kabel i, og satt telefonen til dataoverføring (på samme måte som hjemme), men får den ikke opp i 'Datamaskin'.

Grunnen er så enkel som at jeg skal føre over noen sanger til mobilen, men rekker ikke dra hjem først.
Så om det blir mye styr, er det ikke så viktig
Prøv å koble den av og på igjen. Hender seg at jeg må gjøre det (ikke bare på S3).
Spør ikt? Hvordan i huleste skal vi vite hvilke sperrer og rettigheter du har jobben din?
Sitat av rolls Vis innlegg
Spør ikt? Hvordan i huleste skal vi vite hvilke sperrer og rettigheter du har jobben din?
Vis hele sitatet...
Ro ned nå gutt.


TS: Enten så kan du prøve å koble til flere ganger og sjekke om du får opp noe, eller du kan koble til med Kies Air. Det fungerer værtfall for de fleste.
evnt mail hvis det bare er et par sanger
^ Det eller bluetooth!


Spotify er jo en sensasjon på smarttelefoner nå til dags da, verd 100 kr/mnd imo.
Trådstarter
Sitat av rolls Vis innlegg
Spør ikt? Hvordan i huleste skal vi vite hvilke sperrer og rettigheter du har jobben din?
Vis hele sitatet...
Jeg beklager virkelig for min stakkarslige post med minimalt av informasjon.
Men som sagt, så spurte jeg bare om noen hadde noen tips og komme med...


Sitat av Mkvarner
Prøv å koble den av og på igjen. Hender seg at jeg må gjøre det (ikke bare på S3).
Vis hele sitatet...
Takk for tipset!
Funka dessverre ikke, though

Sitat av Sonic Vis innlegg
evnt mail hvis det bare er et par sanger
Vis hele sitatet...
Glemte og si det, men har ikke mulighet til internett.
Airdroid!

Lag deg en Portabel Wifi-hotspot med telefonen din og koble PC til nettverket.

https://play.google.com/store/apps/d...airdroid&hl=no
Hvilken type maskin har du? Dersom det er tynnklient, er det godt mulig de har sperret all tilgang til USB materiale i configen.
Trådstarter
Er en Lenovo med selve maskinen bygd i skjermen.

Har prøvd å installert MTP- og PTPdriver, men begge feiler.
Vet at det ikke går an å lade iPhone på disse maskinene, så det er mulig det er som du sier, Rediver.
Du kan jo ta en telefon til IT-avdelingen å sjekke med dem ? Her på vår IT-avdeling hjelper vi ofte til / svarer på slike spørsmål.
Last ned kies air , og start en server. Prøv da å kobl deg til den

F.eks hos meg kommer opp http://192.168.0.33:8080, så er jeg inne på mobilen og kan laste opp bilder musikk osv til den
Trådstarter
Fikk etter mye fram og tilbake ordnet med nett, så fikk hentet de ned fra Dropbox

Men tusen takk for alle gode tips !