Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 416
Limited edition
Moff's Avatar
Simple Machines Forum:
De fleste respekterte forum har en forside hvor det er listet opp tråder fra et nyhetsforum. Forsiden viser første post i hver tråd, link til tråden og hvor mange poster som er der. Dette er vel en innebygd funksjon i Invision Power Board-forumet meg bekjent - siden så mange med den sorten bruker det - men selv har jeg ikke særlig lyst til å kjøpe det, samme hvor billig det er. Jeg har et SMF-forum, og der ligger det massevis med poster. Derfor vil jeg helst ikke bytte. Jeg lurer på om noen vet om et tilsvarende system for SMF. Jeg har sjekka ut websida deres og skummet gjennom hele modifikasjonsbiblioteket deres. Hvis dette systemet har et spesielt navn så ville det hjulpet meg på letingen. Det blir vanskelig å Google det frem da det er så mange ord som må komme rett ut. Jeg er ikke veldig skarp i PHP, så jeg kan ikke kode et slikt opplegg selv. De må jo også sorteres etter postdato, slik som IBP-tingene gjør...

Finnes det noe slikt?