Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 9471
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Er jeg Sp3q streeeeit!!!


så fra nå av røyker jeg ikke annet enn vanlig tobakk og ruser meg ikke på annet enn alkohol.

wish me luck

-sp3q
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
w00t spekk! lykke til, mann!
bra! ikke begynn igjen.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Stå på!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
beundringsverdig intiativ, håper du klarer det
Good luck, min kjære narkis!
Better than thou.
Det er særiøst pent. Best of luck to you.
hmmm...det er kun to ting som får folk til å si at de har slutta:
1:de har blitt "busta"
2:de har fått seg dame som er streit....

så Sp3q, hvilet av de to alternativene er der det

mene sånnt helt seriøst, lykke til.

-pappalakk
Lykke til Håper du klarer det
Det blir nok en hard til for deg fremover. Men du kan jo trøste deg med, at ingenting er bedre enn vanlig røyk og cola

Lykke Til!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Well.. det stemmer.. jeg ble busta i helgen hehe.. så det er vel litt av grunnen.. pluss at jeg har MYE MYE MYE gjeld.. men nei.. jeg har ikke fått meg streit dame..men jo.. jeg skal bli pappa..i juli/august noe som jeg ikke akkuratt er noe sånn... HOPPENDE GLAD for da.. men .. men.. det er da ikke mitt valg til bunn og grunn.. men da det allerede er gjort, må man vel stå opp for det man har gjort, and be "a grown up"

Men seriøst.. jeg vil det jo i bunn og grunn selv også! gjør meg til en bedre person.. hehe.. og ja.. men det vil ikke si at jeg er imot det fordi om.. bare at jeg ikke bruker det selv.. ;D

-sp3q
shiat, papa-sp3q? du kunne vel ikke fortelle litt om hvordan dette skjedde?

anyways, w0w.. dude. lykke til a mann..
Lykke til da, for unges skyld håper jeg du klarer det
Opprinnelig postet av Chipper
du kunne vel ikke fortelle litt om hvordan dette skjedde?
Vis hele sitatet...
Kjønnslig formering kan du få info om feks her

tror dette er den mest usaklige jeg har hatt her...
Opprinnelig postet av sp3q
Well.. det stemmer.. jeg ble busta i helgen hehe.. så det er vel litt av grunnen.. pluss at jeg har MYE MYE MYE gjeld.. men nei.. jeg har ikke fått meg streit dame..men jo.. jeg skal bli pappa..i juli/august noe som jeg ikke akkuratt er noe sånn... HOPPENDE GLAD for da.. men .. men.. det er da ikke mitt valg til bunn og grunn.. men da det allerede er gjort, må man vel stå opp for det man har gjort, and be "a grown up"

Men seriøst.. jeg vil det jo i bunn og grunn selv også! gjør meg til en bedre person.. hehe.. og ja.. men det vil ikke si at jeg er imot det fordi om.. bare at jeg ikke bruker det selv.. ;D

-sp3q
Vis hele sitatet...

høh? PAPPA? neimen du, jaja, lykke til med "avvenningen" din, håper, hm, ja, du vet
Du virker som en stolt mann med mange ambisjoner, og har gjort gode gjerninger som ei kan måles i antall. Jeg tror derfor at du har de rett......

Rett på sak.. lykke til
Som alle andre, så får jeg ønske deg lykke til med å slutte med d0p3
Lykke til! For håpe du klarer det både for barnet og deg
Kan være lurt å ta en dag av gangen, som f.eks. "i dag skal jeg ihvertfall ikke ruse meg. Så finner jeg ut hva jeg vil i morgen."
Funker ganske greit faktisk.
Opprinnelig postet av centric2001
Kan være lurt å ta en dag av gangen, som f.eks. "i dag skal jeg ihvertfall ikke ruse meg. Så finner jeg ut hva jeg vil i morgen."
Funker ganske greit faktisk.
Vis hele sitatet...
Får prøve det med Coca Cola jeg da
Nei fyfy ikke begynn igjen. fyfy ikke mer dop.
Grattis med far-rolla.
Og bra for dei at du har greid og holdt dei på matta.
KJEMPE FINT Sp3q!!!!! sånn skal det låte. lykke til.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
så synd speq.. jeg som akkurat skulle spante tre kg heråiiin på deg.. jaja.. your loss
Opprinnelig postet av nso
så synd speq.. jeg som akkurat skulle spante tre kg heråiiin på deg.. jaja.. your loss
Vis hele sitatet...
'

bra nso, just bra må jeg si
Hvorfor visste jeg at nso skulle poste noe slikt?
w00t
Lykke til sp3q
Lykke til sp3q! med begge deler!
dette klarer vi(du) vettu..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Chipper: erhm.. trodde alle hadde seksualundervisning på skolen nå til dags jeg? jeg behøver da vel ikke fortelle i detalj hvordan det skjedde? hehe

er vel ikke så mye annet å si, enn at det var ett uhell... og om jeg vil bli pappa eller ei, så er det altså ikke opp til meg men som jeg har forstått.. OPPTIL DAMENE! hehe men men.. det går greit nå.. jeg har visst det i 2 månder.. hun er 14 uker på veg.. Jeg var sammen med henne da dette skjedde.. (tror jeg) ihvertfall så hadde jeg netopp vært sammen med henne.. og hvis vi fremdeles hadde vært sammen ville vi ha hatt 1årsdag på lørdag .. 19jan! weeee men men.. det var opp til henne å bestemme.. og hun tenkte vel litt mer på seg selv enn på fordeler/ulemper, og ja.. som man sikkert vet, så etter 12 uker er det altså for sent!!

Nå har jeg holdt meg streeit siden lørdag.. og det ser ut til å fungere meget bra jeg tenker ikke på dop engang utenom i drømme da selfølgelig!

-sp3q
Og slutte med sånne saker er egentlig ikke så veldig vanskelig bare man har vilje.. det komemr jo også på hva man egentlig har putta i seg, men designer drugs er som regel ikke noe problem.. værre blir det med horse og sånn annen dritt..
Ja, lykke til sp3q! Dette er vel det du trenger nå, det virker som om du var litt vel på råkkern den siste tida
Men cannabis'en tror jeg seriøst du vil få småproblemer med å holde deg unna, snakker av egen erfaring :P
Men stå på, alkohol er ikke kjedelig heller!
Opprinnelig postet av sp3q
Chipper: erhm.. trodde alle hadde seksualundervisning på skolen nå til dags jeg? jeg behøver da vel ikke fortelle i detalj hvordan det skjedde? hehe
Vis hele sitatet...
jo.. jeg vil ha de saftige og slibrige detaljene.. mmmMMMmmMMmmm
Opprinnelig postet av sp3q
Er jeg Sp3q streeeeit!!!


så fra nå av røyker jeg ikke annet enn vanlig tobakk og ruser meg ikke på annet enn alkohol.

wish me luck

-sp3q
Vis hele sitatet...
lykke til=)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Ja jeg vet også av erfaring at cannabis er vanskelig å holde seg unna.. Alle de andre stoffene burde jeg ikke ha noe problemer med.. men det frister noe sinnsykt å fyre en liten pipe.. men men.. prinsipp er prinsipp! ihvertfall nå en liten stund!
og ja.. du har nok rett.. jeg har nok vært litt VEL ute på kanten.. ihvertfall nå i den senere tid! men men..
I will survive

-sp3q
Det tror jeg på, du hverken ser ut som eller oppfører deg som en looser
Opprinnelig postet av LurveLeif
Det tror jeg på, du hverken ser ut som eller oppfører deg som en looser
Vis hele sitatet...
Han ser i allefall temmelig "lost in space" ut med den avataren sin...
Du skal ikke bytte til et litt mer nyktert bilde da sp3q?
Opprinnelig postet av LurveLeif
Det tror jeg på, du hverken ser ut som eller oppfører deg som en looser
Vis hele sitatet...
Uhms, sett avataren av han?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Henger meg på jeg:
LYKKE TIL!!!
Grats som Pappa også, snart ihvertfall.
Koz deg
Totto
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
så er terminen satt den 7. August! fikk vite dette idag, i ett felles møte med mine og hennes foreldre

så nå vet JEG det.. og selfølgelig måtte jo dere også få vite det

-sp3q
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
lykke til sp3q.. og grattis med å bli pappa..

jeg tror du kommer til å gjøre det bra så lenge du holder deg unna stoff.. men det høres ikke særlig bra ut at du har en del gjeld..
håper du blir kvitt gjelden, for din egen del
Lykke til som nykter mann

Det kommer til å gå greit, etter en stund slutter du å tenke på det. Stoff er farlig på alle måter.
Avslutter med et Neil Young sitat:


"THE NEEDLE AND THE DAMAGE DONE"
jaggu, gratulerer sp3q. hEh!.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
dette er noe jeg sveiste sammen på under 1 min..(jeg tok tiden) var jeg flink? ihvertfall er er exdama.. aka. mamma også er det meg sp3q med langt hår.. eller?

-sp3q
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av zeth


Uhms, sett avataren av han?
Vis hele sitatet...
og hva faen mener du med det?? mener du at jeg ser ut som en looser? skal du ha JULING?

-sp3q
HAHAHA jaja få nå håpe de da=) men etter men mening trosje eg du klarer det men men kan jo være gud finnen=) hirrhirr
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Visst faen klarer jeg det! du har holdt deg i 2 uker.. jeg har holdt meg i 10 dager.. tiden går.. sp3q består!!

-sp3q
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare lurer, har du fortsatt ikke røyka eller tatt noe annet på denne tiden?

Lykke til videre anyway
▼ ... over en uke senere ... ▼
Si meg, har du klart og hole deg clean eller? Heeeelt clean lixom?
Håper det da, og lykke til med pappa rollen...
Blir sikkert diggerz det vett du.. Unger er kjekt!
Lykke til !!!!

Jeg gjorde, og det kan du og