Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3145


Vet det er nesten umulig å si over bilder, men skal være diazepam 10mg. Synes det er litt rart med de svarte prikkene men er kjøpt fra en fyr jeg stoler på. Har ikke prøvd.

Earpod for scale. Noen erfaringer?
Bare å slette tråden hvis dette ikke er innafor.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prikkene ser ut til å være på posen, ellers ser de helt greie ut.
Bosaurin 10 mg. Sitter på endel av dem selv, gode de.
Anonym bruker
"Tjukk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De ser helt fine ut.

Hvorfor kjøper du dem hvis du er i tvil?

Og hvor vanskelig er det å smake på en halv pille når du handler for å se om de smaker riktig?
Jeg synes di ser tvilsomme ut, hvis di prikkene er på tabelettene. Mye benzo er laget av tvilsomme russere i et badekar, men di kan godt funke bra. Vil bare presisere at tabeletter med prikker(dårlig blanda) ikke er apotekvarer.

Du får legge en halv under tunga å se om det er funk og riktig smak.

Di funker sikkert bra og alt det der, men er umulig å si om det er ekte varer uten en test
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Jeg synes di ser tvilsomme ut, hvis di prikkene er på tabelettene. Mye benzo er laget av tvilsomme russere i et badekar, men di kan godt funke bra. Vil bare presisere at tabeletter med prikker(dårlig blanda) ikke er apotekvarer.

Du får legge en halv under tunga å se om det er funk og riktig smak.

Di funker sikkert bra og alt det der, men er umulig å si om det er ekte varer uten en test
Vis hele sitatet...
Det skal være prikker på de pillene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De ser helt fine ut.

Hvorfor kjøper du dem hvis du er i tvil?

Og hvor vanskelig er det å smake på en halv pille når du handler for å se om de smaker riktig?
Vis hele sitatet...
Er egentlig ikke i tvil, fikk tilsendt fra en venn. Men de skal brukes for angst, og angsten vil være dobbelsikker. Skader ikke med noen tilbakemeldinger
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Det skal være prikker på de pillene.
Vis hele sitatet...
Merkelig, har googlet di og ser ikke noe prikker der. Mulig di skal være det jeg sitter ikke med noe fasitsvar, vanligvis er det et tegn på dårlig kvalitet men finnes vel unntak.