Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2640
Hei! Jeg har et spørsmål angående det å ta mdma samme dag eller dagen etter man har tatt medisin.

Jeg går selv på Aduvanz (nettop byttet fra ritalin) og er litt nysgjerrig på om det går bra å ta mdma samme dag man har tatt medisin, eller evt hvor mange dager man bør gå uten for at det skal være trygt. Det eneste jeg har fått opp når jeg har søkt på nettet er at «det er ikke forsket på, så om du prøver det, er du din egen prøvekanin», og at de forsterker hverandres effekt.

Jeg har ingen planer (enda) å ta mdma, men setter stor pris på om noen har erfaring eller vet noe som helst om hvordan det funker.
Anonym bruker
"Lett Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går fast på Aduvanz selv og det eneste jeg kan påpeke er at MDMA turene mine har blitt svakere etter at jeg begynte med Aduvanz.

Men det kan også være at MDMAs magi har gradvis forsvunnet for meg, slik som mange andre også poengterer ofte. Har rulla 5 gang i livet mitt med ca 4. Mnd mellomrom hver gang.

Du bør være forsiktig med for mye fysisk aktivtet/intens dansing o.l., men jeg tror ikke Aduvanzen påfører ekstra risiko for hjerneskader osv.

Tror det skal gå bra så lenge du tar det litt rolig
For å spare hodet kan du droppe å ta medisin dagen du ruller og dagen etterpå. Det er ikke som om du skal behøve å gjøre så veldig mye produktivt som krever konsentrasjon de to dagene uansett. =)
Trådstarter
25 1
Tusen takk for svar!
Går på Aduvanz selv. La merke til at turene manglet litt "oomph" selv etter 2 år pause fra MDMA. En ukes tid pause gjør susen etter min erfaring

Kan nevnes at om jeg kun tar dagen fri funker det dårligere enn om jeg tar en uke/noen dager fri og tar en dose samme dagen jeg tar MDMA.
Sist endret av Lyra; 23. juli 2022 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
25 1
Sitat av Lyra Vis innlegg
Går på Aduvanz selv. La merke til at turene manglet litt "oomph" selv etter 2 år pause fra MDMA. En ukes tid pause gjør susen etter min erfaring

Kan nevnes at om jeg kun tar dagen fri funker det dårligere enn om jeg tar en uke/noen dager fri og tar en dose samme dagen jeg tar MDMA.
Vis hele sitatet...
Okei takk! Går på seroquel i tillegg så har merket at det har vært lite vits å ta MDMA, med mindre jeg tar pause selvfølgelig, men jeg foretrekker å sove hahaha