Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2323
I natt har jeg våknet 3 ganger i natt, og freaket helt ut, følt at armene mine har blitt drit svære og veide 100kg, ble livredd for å stikke ut og begynne å skade folk. Var også kok varm når jeg våknet om det har noe å si.




Hva i helvete dette?

Det gir jo ikke mening dette, er det psykose?
Sist endret av BenzoKnekk; 14. juli 2022 kl. 09:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjenner igjen følelsen du fikk i armene, merkelig følelse og kommer gjerne i mellom søvn etappene, kombinert av rus av noe slag. En gang fikk jeg den samme følelsen i kjeven(!). Jeg lå på ryggen, hele kjevepartiet smeltet seg gjennom kroppen.. God morgen til deg!
Høres ut for meg som om du våkner fra ett mareritt som hang igjen. Jeg har ofte sånne følelser og opplevelser av mine mareritt, men nå har jeg vært plaget av mareritt stort sett hele livet også.
Høres veldig ut som søvnparalyse. Ubehagelig, men ufarlig.
Lenge siden du har tatt noe ? Hvis ja er det typisk kald kalkun .
Hjernen drømmer og kroppen føles tung fordi den ikke har våknet enda mens bevisstheten din er våken. Creepy som faen men skjer meg av og til spesielt om jeg har tatt noen medisiner
Stressa eller periode med dårlig søvn?

Høres veldig ut som søvnparalyse. Skjer meg i perioder og er scary as fuck.
Skjedde i natt også!
Har du feber? Ved høy feber føler jeg ofte at hendene mine er kjempestore, og det har jeg hørt flere andre si også. Noen opplever at andre ting i rommet også endrer størrelse.

Ellers så kan dissosiasjon føles litt sånn, at hele kroppen har feil størrelse eller proporsjoner.

Relevant Pink Floyd-sitat:
When I was a child I had a fever
My hands felt just like two balloons
Vis hele sitatet...
Lvl 5 Taskenspiller
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
...følt at armene mine har blitt drit svære og veide 100kg, ble livredd for å stikke ut og begynne å skade folk....

Hva i helvete dette?

Det gir jo ikke mening dette, er det psykose?
Vis hele sitatet...
Altså... en ting er at du følte at armene dine var unormalt store, men du ble virkelig livredd for at du skulle stikke ut og skade folk???
Jeg må si meg enig med deg, dette gir ikke mening. Har du en tendens til å skade folk sånn ellers også? I så fall vil jeg anbefale deg å ta en prat med fastlegen din
Sitat av *pi Vis innlegg
Har du feber? Ved høy feber føler jeg ofte at hendene mine er kjempestore, og det har jeg hørt flere andre si også. Noen opplever at andre ting i rommet også endrer størrelse.

Ellers så kan dissosiasjon føles litt sånn, at hele kroppen har feil størrelse eller proporsjoner.

Relevant Pink Floyd-sitat:
Vis hele sitatet...
Har covid faktisk.

Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Altså... en ting er at du følte at armene dine var unormalt store, men du ble virkelig livredd for at du skulle stikke ut og skade folk???
Jeg må si meg enig med deg, dette gir ikke mening. Har du en tendens til å skade folk sånn ellers også? I så fall vil jeg anbefale deg å ta en prat med fastlegen din
Vis hele sitatet...

Ja, følte dem store sterke armene mine kunne skadet andre.