Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1339
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært hjemme stortsett i 3 uker nå å bare sotte på ræva å gamet/binget netflix mens jeg har pepret i meg iskrem/nøtter/sjokolade/potetgull å pizza…? hvordan har jeg da klart gå ned i vekt med 5-6kg ifølge vekta, er ganske hydrert å. Drikker 2-3l med veske per dag.
Hvordan skal jeg regne ut kaloriene jeg trenger til neste gang jeg speeder?
Begynner bli litte fett å gå på så tenkte ta ukers pause å feite meg opp litt å kommet meg i form
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vært hjemme stortsett i 3 uker nå å bare sotte på ræva å gamet/binget netflix mens jeg har pepret i meg iskrem/nøtter/sjokolade/potetgull å pizza…?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hva jeg skal si.
Om jeg forstår deg rett så har du "bare sotte på ræva" i tre uker og kun spist dritt.
Du kan jo forsøke med noe normal mat en stund og ta deg en tur ut i sola. Tror jeg ville begynt der.
Sist endret av vindaloo; 20. juni 2022 kl. 10:16.
Ja, forbrenningen øker på speed. Det er også vanndrivende så du kan ha mistet vann også.
Med lite søvn og mye stillesitting tærer det litt på muskler også, så du taper litt vekt der også.

Få i deg salt, vann og få deg noe søvn.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sålenge jeg spiser å sover normalt på speed har ikke jeg opplevd noe vekttap.
Anonym bruker
"Sjuk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forbrenningen øker i bunn og grunn pga økt hjerterytme sansynligvis. Vil tippe du ligger på typ 120 i konstant hjerterytme når du bruker en del speed. Lite søvn og speed generelt tærer på musklene dine også.
Neste gang du stuker, prøv å regn ut kcal som du spiser. Mange som spiser drittmat generelt som ikke blir så feit, men om man regner på total kcal inntak er det ikke alltid så stort fordi selv om man tror det pga junkfood.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vært hjemme stortsett i 3 uker nå å bare sotte på ræva å gamet/binget netflix mens jeg har pepret i meg iskrem/nøtter/sjokolade/potetgull å pizza…? hvordan har jeg da klart gå ned i vekt med 5-6kg ifølge vekta,
Vis hele sitatet...
Her kan være fire årsaker, eller i kombinasjon

1. Du har mistet muskelmasse
2. Vannvekt
3. Glukose
4. Du ligger fortsatt i kaloriunderskudd
Sist endret av Superspurv; 20. juni 2022 kl. 23:36.