Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4769
Liker speede i helgene å vil gjerne ikke fucke opp gainsa mine, hva er noe billig mat som er let få ned? helst proteinrikt å må være noe jeg kan hive i meg på farta, gidder ikke varmmat utenom det som kan hives i mikron
Nøtter og sjokomelk
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fjordland bygglunsj eller Tine rislunsj uten sukker, nok sukker i medfølgende syltetøy. Maule kokt skinke sammen med en gulrot. Kjøleskapskalde appelsiner og mandariner. Greit å ha en Fjordland eller lignende middag med saus tilgjengelig, kjapt å varme, fyller vomma - sklir rett ned. Extraordinaire Bon Appétit!
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skal godt til å bruke speed uten å miste gains. Speed bryter ned muskler.
Sjokomelk , tricolour is , yoghurt , rislunch. Grandiosa. Helst vanlig stor middag men apetitt er ikke noe du får på speeden.
Sist endret av Sæd; 9. juni 2022 kl. 09:24.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skal godt til å bruke speed uten å miste gains. Speed bryter ned muskler.
Vis hele sitatet...
Det kommer vell helt an på dosering osv? Speed bryter kanskje ned muskler om du ikke spiser, men ellers er det vell minimalt mtp folk som får ADHD medisin uten å få noe særlig muskelsvinn?

Jeg bruker å blande proteinpulver, havremel og havremelk i en blender.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer vell helt an på dosering osv? Speed bryter kanskje ned muskler om du ikke spiser, men ellers er det vell minimalt mtp folk som får ADHD medisin uten å få noe særlig muskelsvinn?

Jeg bruker å blande proteinpulver, havremel og havremelk i en blender.
Vis hele sitatet...
Ja det har nok litt med dosering. Men ADHD medisinering kan ikke sammenlignes med rekreationelt bruk av amfetamin. Værtfall ikke når man skyter og stuker i flere døgn. Da er man dømt til å gå ned i vekt og miste muskelmasse på en SVÆRT usunn metode. Dette tapet av muskel og vekt går såpass fort at det er helsemessig nesten litt farlig.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det har nok litt med dosering. Men ADHD medisinering kan ikke sammenlignes med rekreationelt bruk av amfetamin. Værtfall ikke når man skyter og stuker i flere døgn. Da er man dømt til å gå ned i vekt og miste muskelmasse på en SVÆRT usunn metode. Dette tapet av muskel og vekt går såpass fort at det er helsemessig nesten litt farlig.
Vis hele sitatet...
Hehe ja, akkurat det jeg mente
Gikk ned 30kg på 5uker for en god del år tilbake når jeg var på en daglig binge ,det var opp i nesa og drops .men alikevel det var skummelt og gå fra 95kg ned til 65 på så kort tid..
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den eneste måten å beholde gains på er å sove 6 timer + hver natt, og få i seg samme mengder mat, om ikke mer enn det man ville gjort til vanlig. Samt ligge på ca 2g protein per kilo kroppsvekt. Karbohydrater er også særdeles viktig. Man må omtrent ligge på bulkmengder for å opprettholde vekt. Nok veske og vitaminer er også særdeles viktig. Om ikke alt dette er på stell, kan man glemme å bruke speed uten å miste muskler og masse generelt.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ettersom tittelen sier "stuke" så tviler jeg MEGET sterkt på at dette involverer verken søvn, mat eller veske i de mengder nødvendig.
Det mest næringsrike jeg klarte å få i meg da jeg holdt på med den driten var lasagne. Gjerne oppvarmet som var laget på forhånd.
En god nummer to er ferskt brød med masse syltetøy.
Frukt er ikke så lett hvis man har litt for mye innabords.

Det hjelper mye om man klarer å stimulere til noen lunde spyttproduksjon. Det er fraværet av spyttproduksjonen som gjør det forjævlig å spise/tygge/svelge mat.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den eneste måten å beholde gains på er å sove 6 timer + hver natt, og få i seg samme mengder mat, om ikke mer enn det man ville gjort til vanlig. Samt ligge på ca 2g protein per kilo kroppsvekt. Karbohydrater er også særdeles viktig. Man må omtrent ligge på bulkmengder for å opprettholde vekt. Nok veske og vitaminer er også særdeles viktig. Om ikke alt dette er på stell, kan man glemme å bruke speed uten å miste muskler og masse generelt.
Vis hele sitatet...
Skriver under på dette.
Sist endret av Superspurv; 9. juni 2022 kl. 13:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare kjøp det du synes er digg fra ferdigmat disken?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fjordland
Vis hele sitatet...
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Bare kjøp det du synes er digg fra ferdigmat disken?
Vis hele sitatet...
Han sa billig.

Jeg går for hjemmelaga ostesmørbrød. Varier med grillkrydder, tacokrydder, kyllingkrydder og pizzakrydder.
Har du noen kjøttdeig, kylling taco, pølse eller spagettileftovers går det an å legge på brødskiva under osten før du steker
Iskrem, næringsrikt på fett og gir det sukkeret du trenger for å ikke få dett. Enkelt å få i seg.
BRAND ∞ STRONG
Kransekake i biter sammen med Ben & Jerry’s (en smak du liker)
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye merkelige ting som anbefales her for en som skal speede. For næring på speed så er nok det beste om man sliter å spise mat rett og slett shakes med Gainer, Proteinpulver, Peanøttsmør, Havregryn og Bananer i seg det beste. Så drikker du dette med multivitaminer.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye merkelige ting som anbefales her
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi spørsmålet er litt rart?
  • Jeg vil speede men ikke bli tynn
  • Jeg vil spise men gidder ikke lage mat
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
måltidserstatning med sjokoladesmak + vanilje is og litt melk i en blender.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kanskje fordi spørsmålet er litt rart?
  • Jeg vil speede men ikke bli tynn
  • Jeg vil spise men gidder ikke lage mat
Vis hele sitatet...
Haha, der er jeg helt enig.

TS - Ta en titt på alle bolerne som prøver å speede samtidig. Det er en god pekepinne på hvordan man ser ut ift gains på speed.
Snikende slange
Jeg kjører på tom mage og to kopper coffee slender, banan og havregrynsshake med hele dagens kaloribehov. Heller dette ovver i en 1,5 liter flaske og nipper på den og vann hele dagen! Da kan jeg sortere ledninger til morgengry uten å ane ugler i mosen!

Gledelig stuk
Havregrøt, nøtter + sjokomelk, frossenpizza med tynn bunn og dressing/ketchup/sennep, kokte egg, pasta med parmesan og pesto.

Masse man kan spise, bare sørg for at maten er "våt". Eller drikk sjokolademelk ved siden av. Da blir det mye lettere å få unna.

Spis mye. En hel pizza + sjokolademelk og noen cashewnøtter så har du fylt på tanken.

Med mat i magen er rusen på Amfetamin betraktelig kraftigere og bedre.
Man slipper den slappe svimmelhetsfølelsen også.

Og få deg minst seks timer søvn HVER natt. Aldri hopp over søvn.
Ideelt 8-9 om du bruker Amf jevnlig.
Sist endret av krystallkongen; 10. juni 2022 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Og få deg minst seks timer søvn HVER natt. Aldri hopp over søvn.
Ideelt 8-9 om du bruker Amf jevnlig.
Vis hele sitatet...
Why? speeder ganske ofte å hopper gjerne over 1-2 dager med søvn uten noe bivirkinger
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Why? speeder ganske ofte å hopper gjerne over 1-2 dager med søvn uten noe bivirkinger
Vis hele sitatet...
Må vi virkelig utbrodere hvorfor søvn er viktig?

Tror du at det å hoppe over noe som hos alle andre opptar 7-9 timer per døgn er konsekvensefritt? Tror du at å sove er å bare ligge der og det ikke skjer noe viktig?

Kis, du fucker til så mange prosesser i kroppen at du aner ikke. Går hardest ut over hjernen og hjertet - viktig hvis du har tenkt å leve ei stund til. Bare å google hvorfor søvn er viktig.
frukt salat med pisket kremm

smoothie av kefirmelk med frukt som ananas og mango (mangolassi) eventuelt med protein pulver i
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Why? speeder ganske ofte å hopper gjerne over 1-2 dager med søvn uten noe bivirkinger
Vis hele sitatet...
LOL.

Bare vent du. Om et år eller to så vil du se at du er nærmest hjerneskadet ift det du en gang var. Hukommelsen mangler, personligheten din viser tendenser til apatisk oppførsel osv.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Why? speeder ganske ofte å hopper gjerne over 1-2 dager med søvn uten noe bivirkinger
Vis hele sitatet...
Jeg vil bare si at alder er undervurdert og det er nok der du har en stor fordel mtp bivirkninger.

La meg ta et eksempel. Da jeg var 18 kunne jeg fint drikke 2-3 dager på rad uten noe spesiell hangover. Nå som jeg har bikka 30 har jeg lyst til å dø dagen derpå hvis jeg drikker mer enn 0,5 L sprit. Det samme gjelder de fleste rusmidler. MDMA og amfetamin var morsomt i starten da jeg merket lite til nedturer og hadde generelt lite bivirkninger. Etter noen år i "gamet" vil du merke at effekten av dopet blir dårligere (nedregulerte reseptorer) og kraftigere nedturer. Kroppen blir eldre og den sier ifra.

Hoppe over søvn går bra idag, men hva om 15 år?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vil bare si at alder er undervurdert og det er nok der du har en stor fordel mtp bivirkninger.

La meg ta et eksempel. Da jeg var 18 kunne jeg fint drikke 2-3 dager på rad uten noe spesiell hangover. Nå som jeg har bikka 30 har jeg lyst til å dø dagen derpå hvis jeg drikker mer enn 0,5 L sprit. Det samme gjelder de fleste rusmidler. MDMA og amfetamin var morsomt i starten da jeg merket lite til nedturer og hadde generelt lite bivirkninger. Etter noen år i "gamet" vil du merke at effekten av dopet blir dårligere (nedregulerte reseptorer) og kraftigere nedturer. Kroppen blir eldre og den sier ifra.

Hoppe over søvn går bra idag, men hva om 15 år?
Vis hele sitatet...
Jeg var dum nok til å begynne med speed i 16 års alderen. Etter 1 år eller 2 så er man fucked uansett as. Værtfall når jeg ser tilbake på hvordan hodet mitt fungerte da, visa nå når jeg ikke har brukt speed på mange år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var dum nok til å begynne med speed i 16 års alderen. Etter 1 år eller 2 så er man fucked uansett as. Værtfall når jeg ser tilbake på hvordan hodet mitt fungerte da, visa nå når jeg ikke har brukt speed på mange år.
Vis hele sitatet...
Jeg klarte å hoppe av speedtoget før det hadde gått 2 år og når jeg ser tilbake så er skadene veldig begrenset. Det hjelper masse å følge alle reglene i boka. Men jeg skal ikke utelukke at det kan komme flere senskader etterhvert selvom det er straks 2 år siden jeg sluttet med det.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg klarte å hoppe av speedtoget før det hadde gått 2 år og når jeg ser tilbake så er skadene veldig begrenset. Det hjelper masse å følge alle reglene i boka. Men jeg skal ikke utelukke at det kan komme flere senskader etterhvert selvom det er straks 2 år siden jeg sluttet med det.
Vis hele sitatet...
For meg gikk det værst utover hodet. Jeg var hardt på kjøret og brukte kanskje 15 gram speed i uka +- i over 2-3 år. Har diverse arr osv som aldri vil heles og, men det kommer vel med territoriet når man skal drive på så tåpelig. Prøvde å følge "reglene" så godt som jeg kunne. Er nok derfor jeg har minimalt med skader på tenner osv. Men er man stuka nok, så nytter det ikke alltid. 4-5 døgn våken danner skader i lengden.

Nå er jeg så godt som tilbake til den jeg engang var, men det tok mange år. Men vil nok til dels alltid bære et lite preg av psykoser og andre ville tilstander, som har skapt noen merkelige minner.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For meg gikk det værst utover hodet. Jeg var hardt på kjøret og brukte kanskje 15 gram speed i uka +- i over 2-3 år. Har diverse arr osv som aldri vil heles og, men det kommer vel med territoriet når man skal drive på så tåpelig. Prøvde å følge "reglene" så godt som jeg kunne. Er nok derfor jeg har minimalt med skader på tenner osv. Men er man stuka nok, så nytter det ikke alltid. 4-5 døgn våken danner skader i lengden.

Nå er jeg så godt som tilbake til den jeg engang var, men det tok mange år. Men vil nok til dels alltid bære et lite preg av psykoser og andre ville tilstander, som har skapt noen merkelige minner.
Vis hele sitatet...
Ignorer skrivefeil
Pepperpotetgull no pun intended men det er så digg at det er lett å få i seg mye kcal selv på stuk