Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1376
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
KRISE!
Jeg droppet en 01-02 onsdag, natt til torsdag da jeg hadde fått i meg altfor nye alkohol og ikke brukte hodet.. jeg har samfunnstraff i instutisjon og det er HELT KRISE KRISE om jeg blir tatt på prøve, skal returene tilbake idag og blir nødt til å ta prøven enten idag eller Søndag. Hva tenker dere, ettersom dosen var såpass liten.. kan jeg komme unna å bli hulla? Jeg har hørt noe om å innta syrlig drikke, er dette noe man skal gjøre så lenge mann kan frem til prøven eller rett før(mtp om den stopper utskillelsen av amfetamin om jeg gjør det helt frem til prøven?) kommer uansett til å utsette til imorgen, nokså sent om det går… hjeeeelp!!!
Andre posten din på kort tid. *tryller*. Sånn. Nå er det ute av urinen din.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noier ihjel! Er villig til å gjøre hva som helst for å få denne møkka ut av kroppen… så tar imot alle slags tips og råd og tester de ut, lett !
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nokk ute imorgen lr allerede
Amfetamin forlater systemet forholdsvis fort. Meta litt treigere, og det kan fort ha vært metamfetamin i speeden din.

Krysser fingrene for deg! Du tok lite, så om du er uheldig kan du allikevel være heldig å komme deg under cut-off grensa
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selger de ikke urinprøve på apoteket? Sjekk ut det om du har noia, er den positiv kan du dra covid kortet i morgen
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hverste er at jeg allerede har dratt det og brukt det opp… covid-kortet altså! Angående urinprøver så virker som de har sluttet å ha hjemmetester i sortimentet sitt på alle apotek jeg har sjekket ut iaf.. noen som vet tilfeldigvis vet hvor de fortsatt kan ha det inne!? På toget på vei tilbake på institusjonen nå, wææ!!
Du får krysse fingrene, er ikke så mye mer du får gjort. Enten blir prøven positiv, eller negativ.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
JEG FÅR TA PRØVEN ALENE PÅ BADET, hvordan jukse den til ???
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heter straffen din samfunnsstraff i institusjon? Sikker på det ikke er paragraf 12 soning du er idømt? Det er det som er soning i institusjon. Da blir man enten dømt til fengsel og søker om soning i institusjon eller blir dømt til paragraf 12 soning.
Samfunnsstraff er arbeid for samfunnet, søppelplukking, fretex etc.
Spør fordi jeg er usikker på om du blander begrepene eller om det er noe jeg ikke har fått med meg

Men dumt å ruse seg når man er under soning bro