Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1331
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satt glasset med acetonrester i garasjen etter en rens. Det var ca et halvt vanlig og rent melkeglass spillaceton. Nå har det fordampet og i bunnen ligger det krystaller, og på sidene av glasset sitter det et ganske tykt belegg. Det smaker, lukter og ser ut som (god!) amfetamin. Så lenge jeg testet det før rensing risikerer jeg vel ikke noe annet, ved en snort eller dropp, enn at det ikke virker så lenge acetonet har fordampet for lenge siden?
At det er krystaller er ikke noe godt tegn nødvendigvis for det meste av vanlig cut kan krystaliseres, men brukte du ikke tørraceton slik de færreste gjør er det stor sannsynlighet for at det er mye amfetamin igjen i glasset ettersom aceton tiltrekker seg vann fra lufta og amfetamin er vannløselig.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Det som sitter på kantene er stukhakkende god amf fant jeg ut. Det forklarer et ganske stort svinn på denne rensen. Den første gangen var det nesten ikke svinn på samme parti. Acetonet sto lagret mellom rensene så det har sikkert trukket vann etter åpning og lagring.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan det så ut.

Sist endret av Dodecha; 27. mars 2022 kl. 15:27. Grunn: fikset feil bbkode
Du kan redde aceton flaska ved å kjøpe epsom salt på sunnkost el og så ta en 10-20 gram som du baker i ovnen på et fat på 200g i 15-20min. Så heller du epsom saltet oppi aceton flaska og rister den. La stå 10min etter risting så har du helt tørr aceton. Saltet ligger i bunn da så pass på å ikke helle det ut