Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1525
Anonym bruker
"Reflektert Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en joint liggende med sirka 0.7 g hasj, er sengeliggende med 40 i feber:/

Farlig å røyke den? Kommer det til å være helt jvælig siden jeg er syk eller helt normalt skækk
Anonym bruker
"Allergisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har alltid røyka weed når jeg har vært syk. Selv når jeg hadde sånne hvite prikker bak i munnen som gjorde at det føltes som å svelge piggtråd hver gang jeg svelgte.

Smoke that joint!
Anonym bruker
"Reflektert Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har alltid røyka weed når jeg har vært syk. Selv når jeg hadde sånne hvite prikker bak i munnen som gjorde at det føltes som å svelge piggtråd hver gang jeg svelgte.

Smoke that joint!
Vis hele sitatet...
Såppas, da blir det ut å røyke da!!!
Anonym bruker
"Overrasket Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bli bedre under the infuense men bli LItT meir shabby etter bli ihvertfall jeg
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føla mæ altid bedre når æ røyka når æ e syk.
Er ikke farlig. Takket være cannabis at jeg har holdt ut influensa, har heldigvis ikke hatt det på mange år nå. Ikke noe diggere når man er sjuk enn å være stein og trøtt og smertene slipper taket!
Jeg hadde korona før jul og takk gud for at jeg hadde litt weed liggende. Det gjorde hele greia 100 ganger bedre. Klarte å komme meg opp av senga, kroppen verka ikke så mye og hadde appetitt.