Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2818
Er det noen som har gode tips til hvilken type laptop som passer for meg?
Mine krav er sikkert noe uvanlige :-)

Den må være robust, dvs tåle et par mist i bakken og den må ha en lade jack/inngang som tåler mye.
Maskin trenger ikke være heftig da den kun skal brukes til surfing, kontorarbeid og Youtubeish aktiviteter. Stor skjerm er også en fordel.

Det er disse tingene mine siste laptoper har avgått med døden for.
Eneste jeg vet om som lager laptops med robusthet i tankene er Getac og med de prisene burde du kanskje vurdere å 1. Slutte å slenge laptopen i gulvet og 2. Kjøpe en laptop bag? Eller skjer dette mens du bruker den?
dell toughbook
Trådstarter
43 5
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Eneste jeg vet om som lager laptops med robusthet i tankene er Getac og med de prisene burde du kanskje vurdere å 1. Slutte å slenge laptopen i gulvet og 2. Kjøpe en laptop bag? Eller skjer dette mens du bruker den?
Vis hele sitatet...
Gode tips :-) Jeg har ei bikkje som hare revet ned maskinen et par ganger for mye mens den står tilkoblet. Det er i hovedsak problemet.
De modellene som dere anbefaler er nok litt i overkant av hva jeg hadde i tankene. De ser kapable ut til å tåle en flystyrt :-). Men det var interessant å se at slike modeller blir laget.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Kjøp deg en Thinkpad T/X-series gjennom Lenovo med NBD serviceavtale gjennom dem, så kommer de å fikser den innen en dag. Du vil virkelig ikke ha en "ekte" rugged device, de er tunge, bråkete og har gjerne elendig skjerm, tastatur og touchpad.