Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1185
Har vært litt nysgjerrig på lystgass en stund nå, men lurer på om det egentlig er verdt å prøve?
Har vært rusfri i vell over et halvår nå, stor sjanse for at det kan føre til tilbakefall?
Er det vanskelig å få tak i utstyr til å ta det? Eventuelt beste/enkleste måten å innta det?
Det er vell lovlig?
Hvordan er rusen?
Sist endret av RodLue; 26. januar 2022 kl. 23:26.
Du bestiller kremsifon og patroner på nettet. Ideelt fyller du opp en ballong og puster fra der for å unngå metallbiter i lungene eller frostskader men jeg har alltid brukt bare rett fra kremsifon. Aldri ta rett fra en cracker, da fryser du av deg leppene.

Rusen er ikke super intens men kan være ganske buzzy om du tar 2-3 Patroner på rappen.

Det varer bare sekunder og er enormt avhengighetsskapende.

Verdt det eller ei er opp til deg. Er alkohol verdt det? Kokain? Heroin?
Trådstarter
29 6
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du bestiller kremsifon og patroner på nettet. Ideelt fyller du opp en ballong og puster fra der for å unngå metallbiter i lungene eller frostskader men jeg har alltid brukt bare rett fra kremsifon. Aldri ta rett fra en cracker, da fryser du av deg leppene.

Rusen er ikke super intens men kan være ganske buzzy om du tar 2-3 Patroner på rappen.

Det varer bare sekunder og er enormt avhengighetsskapende.

Verdt det eller ei er opp til deg. Er alkohol verdt det? Kokain? Heroin?
Vis hele sitatet...
Hvor skadelig er det? Både fysisk og psykisk.
Sist endret av RodLue; 26. januar 2022 kl. 23:58.
Sitat av RodLue Vis innlegg
Hvor skadelig er det? Både fysisk og psykisk.
Vis hele sitatet...
Realtivt mildt bare du ikke går på lange binges. Det gir B12 mangel om du brukes ofte nok.

Er ganske lett å binge da. Kalles ikke Hippie Crack uten grunn.

Det mest usunne er nok at du mister mye oksygen i blodet når du inhalerer ren Lystgass.
Trådstarter
29 6
Sitat av kemist Vis innlegg
Realtivt mildt bare du ikke går på lange binges. Det gir B12 mangel om du brukes ofte nok.

Er ganske lett å binge da. Kalles ikke Hippie Crack uten grunn.

Det mest usunne er nok at du mister mye oksygen i blodet når du inhalerer ren Lystgass.
Vis hele sitatet...
Leste litt på rusopplysningen, sånn jeg tolket det så er det lurt å ta et lite pust gjennom nesa mellom hvert 'trekk' lystgass. Og ta B12 vitamin i ettertid, også bruke det max 1 gang i uka.
Men hvis man tar det en gang i uka, hvor mange patroner kan man bruke for at det skal være 'trygt'? 1? 2? 10?
Sitat av RodLue Vis innlegg
Leste litt på rusopplysningen, sånn jeg tolket det så er det lurt å ta et lite pust gjennom nesa mellom hvert 'trekk' lystgass. Og ta B12 vitamin i ettertid, også bruke det max 1 gang i uka.
Men hvis man tar det en gang i uka, hvor mange patroner kan man bruke for at det skal være 'trygt'? 1? 2? 10?
Vis hele sitatet...
Ja, det er god informasjon. 10 patroner en gang i uka med mellomrom mellom patronene gir nok lite til ingen skade.
Trådstarter
29 6
Sitat av kemist Vis innlegg
Ja, det er god informasjon. 10 patroner en gang i uka med mellomrom mellom patronene gir nok lite til ingen skade.
Vis hele sitatet...
Forsto det sånn at man skal puste lystgassen inn og ut noen ganger fra ballongen noen ganger, så 3-5 ganger da? Eller bare fortsett sånn til man kjenner effekt?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må si jeg har blitt farlig glad i den kjappe flykten fra virkeligheten lystgass gir. Usikker på hvor mange patroner totalt siste månedene, men prøvde det for første gang i starten av oktober tror jeg. Nå er det bare bra at min varekjede butikk ikke selger det lenger, for brukte lett 100 patroner på 24 timer. Aldri kontinuerlig bruk, men kanskje 2-3 ganger i måneden siden da.
Okei, muligens et dumt spørsmål men kan det sammenlignes med lightergass?(var 18 og dum)
Sitat av RodLue Vis innlegg
Forsto det sånn at man skal puste lystgassen inn og ut noen ganger fra ballongen noen ganger, så 3-5 ganger da? Eller bare fortsett sånn til man kjenner effekt?
Vis hele sitatet...
Det er den farlige måten å gjøre det på. Jævlig effektivt, men ikke den mest sunne. Oksygen-mangel i hjernen og alt det der.
Ta heller et-tre ballonger etter hverandre og fyll på med oksygen mellom hver.
Sitat av CptSyphilis Vis innlegg
Okei, muligens et dumt spørsmål men kan det sammenlignes med lightergass?(var 18 og dum)
Vis hele sitatet...
Aldri prøvd lightergass. Men lightergass er langt farligere. Lystgass gir rus ved å blokkere NMDA reseptoren mens lighter gass rusen kommer fra oksygenmangel. Hører folk ser syner osv på løsemidler. Lystgass kan være litt trippy men aldri så mye.