Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 691
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg skal ta en urinprøve nå på torsdag den 30,12.
Jeg vil helst ikke at den skal slå ut på alkohol, kan jeg drikke i dag? Noen med erfaring på dette?

Det står på nettet at etanol/alkohol kan spores i urinen 2-5 dager etter siste inntak.
Spørs på selve testen, din egen toleranse og metabolisme. Det er nok en dårlig idee å drikke uansett, du må klare å holde deg ifra å drikke mer når du først er igang, og i tillegg stresse med det de neste dagene. Lykke til!
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Har ikke et alkoholproblem er rusmidler de skal teste i forbindelse med oppstart på adhd medisin no I januar. Tenker det må gå fint om de slår ut på alkohol, men vil helst at det ikke slår ut på noe i det hele tatt. Har akkurat drukket en flaske vin med dame, en flaske hver. Men no blir det ingenting før torsdag kveld. Tenker å ta urinprøver hos legen på torsdag formiddag, skal trene på onsdag og spise Sundt noe jeg pleier. Håper den er rein for alkohol også på torsdag. Tenker uansett at psykiateren som skal ha prøveresultatet ikke kan si noe på lovlig rus som alkohol? Er vel normalt og drikke litt i høytiden..
Anonym bruker
"Identisk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går nok veldig fint, jeg gikk på urinprøver for rus, der de også sjekker for alkohol som er vanlig under det de kaller "basispakke rus"

Jeg tok prøve en gang under 24 timer etter siste inntak av alkohol og den slo ikke ut.

Dette var dog et enkeltinntak og ikke langvarig bruk.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Helt topp�� det var dette jeg håpet på. Da regner jeg med den blir rein for alkohol på torsdag var litt rart men legen mente jeg burde være rein for absolutt alt, jeg har resept på sobril 30mg og tok 30mg på julaften, da var det over 14 dager siden sist gang jeg tok dette. På torsdag er det 6 dager siden, da skal jeg vell være rein fra sobril også?
Anonym bruker
"Identisk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt topp�� det var dette jeg håpet på. Da regner jeg med den blir rein for alkohol på torsdag var litt rart men legen mente jeg burde være rein for absolutt alt, jeg har resept på sobril 30mg og tok 30mg på julaften, da var det over 14 dager siden sist gang jeg tok dette. På torsdag er det 6 dager siden, da skal jeg vell være rein fra sobril også?
Vis hele sitatet...
Ja det burde gå greit, henger 1-5 dager i urin, men så lenge du har resept på sobril så er det uansett ikke noe problem?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har resept på sobril til bruk ved behov. Men legen mente at jeg burde ta urinprøven slik at den var rein på sobril også. Synes det var litt spesielt, men tar den på torsdag og da skal den være rein slik legen mente var det beste. Prøvesvar skal videre til en psykiater som skriver ut adhd medisin, er nok derfor legen ville at urinprøven skal være rein for alt. Men det virker litt rart har jo hatt resept på sobril i mange år no.