Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 793
Har vært nykter i snart et halvår, men sliter fortsatt med uro i hodet (ikke noe negativt tankekjør, bare at tankene går i ett, både nøytrale, negative og positive tanker som er glemt rett etter det er tenkt, er også en eller annen sang som går og går hvis tankene er litt stille eller går samtidig som tankene.)
Om dagen så er det ikke så ille siden jeg har andre ting som distraherer meg, men de er der fortsatt. På kvelden derimot blir det et problem, og resultatet blir over en time innsovningstid.
Vet at f.eks. en sobril før jeg legger meg hadde løst alt, men jobber nå turnus på båt og tviler sterkt på at jeg hadde klart å tatt kun én sobril hvis jeg har det tilgjengelig.
Så det jeg lurer på er om det finnes noe som tier hodet uten å gi rus? Har prøvd melatonin og sedix uten at det hjalp.
Trådstarter
29 6
Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
Quetapin
Vis hele sitatet...
Det kan jeg ikke bruke når jeg er på jobb
Jeg synes å konsentrere seg er vanskelig så å lese en bok eller se en film kan få meg rimelig trøtt på 10-15min.
Sikker på at du ikke kan gå på quetapin? Dette er et c preparat. Er hverken vanedannende eller gir rusgivende virkning
Sist endret av sukkersyke; 17. desember 2021 kl. 00:28.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Sikker på at du ikke kan gå på quetapin? Dette er et c preparat. Er hverken vanedannende eller gir rusgivende virkning
Vis hele sitatet...
Men det gir en jævlig til hangover og jobber man turnus på båt tror jeg ikke det er så lurt. Første gangen jeg brukte quetapin ble jeg kvitt hangover på 1 uke, men har i senere tid brukt det opptil 1mnd i strekk uten at hangovern har blitt noe bedre.
Tar jeg seroquel er jeg f. eks ikke kjørbar på ca 12-14t. Kjører jeg før den tid sjangler jeg mellom kjørefeltene.