Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1603
Fuck Mr. Plod!
Hvis jeg vil ha min egen joint når jeg er med andre så er jeg liksom egoistisk.

Hvis jeg putter ekstra mye av mitt i en joint så klager alle på at jeg tar altfor mye?

Altså hva faen a? Hvorfor skal ikke jeg få lov til å bli noe inn i helvette fjærn når det er det jeg liker best?

Jeg begynner å bli pisa forbanna av å røyke med andre og deres dumme røyke regler!

Skam dere som driver å klager på hvordan andre røyker!


Noen som har det likt?
Sist endret av Nøddy; 15. desember 2021 kl. 18:41.
Ja du må nokk finne like sinnede
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Ja du må nokk finne like sinnede
Vis hele sitatet...
Men det er jo helt på trynet? Tenk om alle skulle hatet på deg på fest fordi du drikker 5 øl istedet for 3?

Burde ikke det være min buessnes?
Det verste med cannabis er stoners og cannabis-kultur.

Hilsen gammel stoner
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp deg 1 1/4" papir da blir jointen for liten til å dele men stor nok for en person. Corona er også legit grunn til å ikke dele joint.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Men det er jo helt på trynet? Tenk om alle skulle hatet på deg på fest fordi du drikker 5 øl istedet for 3?

Burde ikke det være min buessnes?
Vis hele sitatet...
Jo er helt enig
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Delikatdust Vis innlegg
Det verste med cannabis er stoners og cannabis-kultur.

Hilsen gammel stoner
Vis hele sitatet...
Helt enig! Eneste reglen jeg setter pris på er "ikke spørr om jointen"

Masse fingre opp i trynet mens jeg røyker.
Ta deg noen ekstra trekk og blås det i ansiktet på den som maser. Du er ikke der for å leve opp til deres forventninger. Det der er bare å sett ned foten for og si betal selv
Hvis du røyker med folk som oppfører seg sånn er det sikkert narkiser, bytt ut folka.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvis jeg vil ha min egen joint når jeg er med andre så er jeg liksom egoistisk.

Hvis jeg putter ekstra mye av mitt i en joint så klager alle på at jeg tar altfor mye?

Altså hva faen a? Hvorfor skal ikke jeg få lov til å bli noe inn i helvette fjærn når det er det jeg liker best?

Jeg begynner å bli pisa forbanna av å røyke med andre og deres dumme røyke regler!

Skam dere som driver å klager på hvordan andre røyker!


Noen som har det likt?
Vis hele sitatet...
Er helt enig!!!

Jeg har pleier å rulle med 1g grønt og evt litt brunt. Men alle andre bruker 0.2-0.4g brunt, blir ikke skev i det hele tatt!

Men tar med en sånn liten pipe nå når jeg skal på fest eller møte venner.

Da røyker jeg en egen mekk, og mekker en ny visst noen andre vil ha.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvis du røyker med folk som oppfører seg sånn er det sikkert narkiser, bytt ut folka.
Vis hele sitatet...
Neida, er bare at de syntes det er ok med en mild rus, mens jeg som liker å dra den lengre føler jeg nesten ikke for lov og de skal fortelle meg hvor bortkastet det er.

Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Er helt enig!!!

Jeg har pleier å rulle med 1g grønt og evt litt brunt. Men alle andre bruker 0.2-0.4g brunt, blir ikke skev i det hele tatt!

Men tar med en sånn liten pipe nå når jeg skal på fest eller møte venner.

Da røyker jeg en egen mekk, og mekker en ny visst noen andre vil ha.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg bør skaffe meg pipe

Følelsen av å se ned i bakken og spørre deg selv "hvor er jeg egt?" Fyfaen i fucking love it.
Sist endret av Nøddy; 15. desember 2021 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis du fortsatt føler følelser og bryr deg om hva andre mener, så røyker du ikke nok
Sykt at stoners, som plages så mye av att andre (ikke-stoners) skal blande seg oppi saker som ikke angår dem, selv skal plage hverandre med sånt piss.

Jeg syns d verste er folk som mekker med «bare tobakk» og så forventer de liksom at jeg skal røyke det
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1, Dop skal brukes ikke diskuteres/krangles over!
2. Finn deg bedre kompiser!
3. Vi pleier å legge i like mye hver, så lager vi ett felles mekk!
Hvorfor må folk som fyrer absolutt spytte hverandre i munnen via jointene?

Folk som drikker sitter jo ikke å bytter på å slikke på en felles øl?
Røyker stortsett i ensomhet og en sjelden gang i selskap med andre folk. Har ingen problemer med å dele joint med venner jeg stoler på. Er bare naturlig for meg å tilby dem et trekk eller to, kan jo ikke la alle stå å se på mens jeg hiver innpå med goder. Virker litt små-egoistisk spørr du meg. Er dog noe annet hvis de begynner å gnage på at du har for mye innhold i jointen, noe jeg selv aldri har opplevd.Du har lov til å være vokal og si ifra liksom. En liten porsjon med selvrespekt kommer godt med.
Sist endret av Gnarve; 16. desember 2021 kl. 05:01. Grunn: ujevne tekstlinjer
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Hvorfor må folk som fyrer absolutt spytte hverandre i munnen via jointene?

Folk som drikker sitter jo ikke å bytter på å slikke på en felles øl?
Vis hele sitatet...
Gratulerer med tidenes sammenligning

Det har jo aldri i historien skjedd at noen har smakt på andre sin øl, eller rullet en egen joint...

Og til TS: bytt venner, lukter smålighet, snylter, fattigmann og sjalusi herifra og til månen.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Men det er jo helt på trynet? Tenk om alle skulle hatet på deg på fest fordi du drikker 5 øl istedet for 3?

Burde ikke det være min buessnes?
Vis hele sitatet...
Nå kjenner ikke jeg situasjonen helt 100%, men om de andre drikker 3 øl, og du tar 0,5l med sprit, så er jo det litt sosialt retarder, om planen var chille. Sier ikke at det er tilfelle, men kan være at vennene dine føler det sånn?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Nå kjenner ikke jeg situasjonen helt 100%, men om de andre drikker 3 øl, og du tar 0,5l med sprit, så er jo det litt sosialt retarder, om planen var chille. Sier ikke at det er tilfelle, men kan være at vennene dine føler det sånn?
Vis hele sitatet...
Nå var kanskje alkohol en dårlig sammenlikning