Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1465
[Oppdrag] Adobe Illustrator

Hei,

Trenger noen til å lage et vektorbilde av et rasterbilde jeg har laget tidligere. Det er en logo for en frivillighetsorganisasjon som jeg ønsker å få til vektor format.

Ren konvertering med "multipath" i Adobe Illustrator gir ikke tilfredstillende resultat.

Send PM eller post her med evt. pris. Portfolio trenger du ikke å stille opp med da designet er allerede ferdig, her er det bare konverteringen som må gjøres.

Krav til betaling er at ferdig resultat skal se 99% lik orginalen.

Forbeholder meg retten til å "slette" oppdraget hvis ikke jobben kan gjøres til en fornuftig pris. Vi er som sagt en frivilighetsorganisasjon uten store midler til overs, så vi må se an kostnaden og se om logo i vektor er noe vi kommer til å prioritere.

EDIT:
Endring av krav etter litt tilbakemelding:
- Krav til betaling er at at "helheten" blir nogenlunde likt og at det ikke blir drastiske forskjeller.
Sist endret av iskrem; 6. juni 2012 kl. 19:26.
send meg en pm med link til logoen, så kan jeg ihvertfall ta en titt på det
Hadde jo vært en fordel å se Bildet. Muligheter for å laste det opp?
Trådstarter
Har fått en del henvendelser på PM så derfor ikke fulgt opp her. Har hatt mange interesserte men som ikke har kommet tilbake med svar etter noen par dager. Så her er bildet:

http://i.imgur.com/bzrkm.png

Har sett på vectormagic.com. Virker som en ok løsning. Skal se om jeg ikke bruker dem hvis ingen her inne ønsker å gjøre et forsøk.
Får du lagt ut bildet i jpeg format? Vet ikke hvorvidt om dette løser problemet jeg har med å få åpnet bildet ordentlig i Illustrator, men kan jo gjøre et forsøk?
Trådstarter
Her er .pst fil ihvertfall.

http://bit.ly/LLv0wL
Slik du mente?

BILDET

Er ganske noob på område her, men bildet er etter hva jeg har lært nå vektorisert (shoot me if im wrong).
Trådstarter
Litt usikker, hvis du prøver å eksportere bildet til f.eks 1920x1080 så ser man fort hvis det er noen piksler.
lefsaker >
Knall bilde du har lagd der! Hvilke program brukte du får å få til de øynene?
Sist endret av Dengo; 11. juni 2012 kl. 20:50.
Trådstarter
Det der er jo knall. Er det mulig å bytte font hvis jeg finner orginal fonten? Hvor mye skal du ha for dette?
Ja om du gir meg et font-navn (om den er spesi så selve font-fila) så er ikke det noe problem.

Hva anser du som "fornuftig pris"? Kan gjerne sende meg pm så tar vi det der. Tar normalt sett en grei timeslønn men i dette tilfellet var jeg jo klar over at det nok måtte gå litt på "dugnadskontoen" ^^

ble jeg bare nysgjerrig på hva man kunne få til ut av det horribelt dårlige utgangspunktet som lå her i tråden.