Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3223
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt hasj nesten daglig i 2 år, på grunn av depresjon/søvnvansker. Røyker kun om kvelden og det kan gå 1-2G per kveld. Nå kan jeg røyke 1 G og jeg merker nesten ingenting. Hadde t-break for ca 1 mnd siden. Har kompiser som har røyket lengere en meg og ikke t-breaks, men de blir «fjern som faen» kan noen kloke hoder som forstår seg på dette?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Røyk oftere, røyk mer. Om du ikke merker noe av ett gram må du skaffe bedre greier.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om det er div brunt eller keef, så er det kun heftig oljebønne som jeg virkelig merker..
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke røyk så mye.vis du har bra varer så er 0.20-0.25 nok før at du skal bli ganske fjern.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Kjedelig at det er sånn for deg da.
Jeg ville tatt et lite avbrekk kanskje.

Selv har jeg dog røyka i over 10 år nå, fortsatt stein hver dag. I alle fall om jeg røyker tett nok på god vare.
Ja hadde pause på juli, 1 uke. Men merket nesten ikke forskjell. Igår hiva jeg 1g i ovnen og svelgte hele driten etterpå, og røyka ca 0,5-07 men var ikke blank på øya engang
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk mindre og sjeldnere, ta en toleransepause, skaff deg en vape så slipper du å bruke 1-2 g, noe som er voldsomt sløs.
Bor midt imellom byene og har begrenset nettverk så kan bli utfordrende, men vape med thc høres ut så en god ide
Sist endret av Ress96; 17. august 2022 kl. 20:55.
Du laga edible av 1 g uten effekt? Det skal være mer enn nok for effekt om tilberedt riktig
Smuldret hasjen opp i en ildfast form, på 100 grader i 30 min, spiste hasjen as is
Har hatt lignende problemer i perioder, ta en laaaang pause.
Anonym bruker
"Trekantet Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaff deg bedre varer, røyker på kvelden selv, men jeg blir fjern.
Swim røyker hver dag og har gjort det i nesten 15 år. Blir fjern og god hver dag.

Ikke liggende på gulvet fjern men god.

Jeg ville lest meg opp på kokosolje oppskrifter med tjall. Disse kan være meget potente.

Decarb 240 F for 40 minutes.

5 grams of Kief or Powdered Buds or Concentrate.
1 tablespoon Coconut oil
1/2 teaspoon Lecithin
Combine
Heat 220 F for 20 minutes
Freeze (Optional)
Reheat (Optional)
Done.

En oppskrift
Sist endret av Jerna; 18. august 2022 kl. 09:50.