Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2092
Anonym bruker
"Taktløs Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har drevet med Oxy i ca 2 mnder nå. Varierende fra 10mg - 80mg per dag, men vil si gjennomsnittlig 30 mg. Har kjørt en dag her og der uten, typ når jeg har vært på fylla. Men jeg ville sagt at jeg har tatt nesten hver dag.

De dagene jeg har prøvd å gått uten så har jeg fått abstinenser som feber, rastløshet og helt vanvittig med svetting. Verst om natten.

Begynte trappe sånn ish ned i sist uke og hadde noen dager med 10 mg, før jeg igjen var oppe i 30 mg fredag, lørdag og søndag.

Tok 30 mg på søndags morning etter fylla for hangover, og er nå ca 48 timer uten. Hadde kaldsvette, restless legs, heftig med diare og litt engstelig - men det var det. Idag har jeg ikke hatt noe abstinenser nesten, bare litt dårlig i magen. Fikk også god søvn i går.

Har derimot tatt litt neurontin, lyrica og immoudim. Idag har jeg tatt 900 mg Neurontin for ca 12 timer siden, så virkingstiden er jo over.

Psyken går det også bra med. Kom meg til og med på trening.

Har jeg vært veldig heldig eller venter jeg en mega smell?
Vil si du har vært ekstra heldig. Abstinenser på Oxy er verst de første 1-3 dagene etter siste dose.
Abstinensene kommer gjerne etter ca. 6 Timer på Oxynorm/Hurtigvirkende Oxy og etter ca. 12 timer etter inntak av Oxycontin/Langtidsvirkende Oxy.

Er du ikke lenger sengeliggende etter 48 timer så kan du være veldig sikker på at du er forbi det verste.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kastet opp jevnlig i 10 dager da jeg gikk av. Klarte knapt gå ned trappa.
Da hadde jeg nok vært litt lenger på, men ikke mye.