Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 4004
Foretrekker/pleier du da å drive på alene eller være sammen med andre som også ruser seg daglig?
BRAND ∞ STRONG
alene
Alene. Orker ikke stress.
Alene. Da kan jeg gjøre nøyaktig det jeg vil. De gangene jeg er med andre blir jeg lei etter litt, spesielt når de sovner innen en time eller to.
Anonym bruker
"Svak Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker fra min tid som veldig aktiv at det kom helt an på dagsform, hvilke rusmidler og hvem. Og diverse annet.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med weed er det sjeldent for tiden, men da blir det alene, eller med kun nære venner. Røyker aldri med randoms, det er stress.

Alkohol veldig sjelden alene, da er det bare et glass vin eller noe. Dette er det perfekte rusmiddelet i sosiale lag.

Kratom, har fått smaken for dette etter en tur til sentraleuropa. Elsker å være sosial med små mengder grønn kratom og alkohol. Store mengder kratom vil jeg være i fred å sove/kvalme. (Og kombinerer aldri med alkohol).
Samme med Tramadol.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg rusa meg på det meste var det alene
Helt klart aleine.andre mennesker er bare piss og faen.
Aldri vanket i noe rusmiljø, så jeg har vært for det aller meste alene. Da jeg holdt på med stimulanter, hadde det vært nok kjekt å hatt et lite nettverk, men jeg kommer ifra et miljø som er milevis ifra knarkemiljøet.
BRAND ∞ STRONG
Kunne vært morsomt å samle de folka her

Sitat av vindaloo Vis innlegg
alene
Vis hele sitatet...
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Alene.
Vis hele sitatet...
Sitat av Salazar Vis innlegg
Alene.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg rusa meg på det meste var det alene
Vis hele sitatet...
Sitat av Sæd Vis innlegg
Helt klart aleine.andre mennesker er bare piss og faen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
..for det aller meste alene.
Vis hele sitatet...
Det sosiale hjørnet
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I min speed periode var dert mye brekk ute på natta med to kjenninger, men likte best å være alene med en pils og noe benzo innabords.
Alene. Men kan da alltids være ålreit med en kompis i ny og ne for noen trekk eller linjer.
Alene. Disse som er rusavhengige er så ustabile, i motsetning til meg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Foretrekker å ruse meg med andre, men jeg pleier dessverre å ruse meg alene.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kunne vært morsomt å samle de folka her








Det sosiale hjørnet
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at det er typisk at vi bort i hvert vårt hjørne av Norge.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Bortsett fra at det er typisk at vi bort i hvert vårt hjørne av Norge.
Vis hele sitatet...
hver sin tue
best sånn
Vil ikke si at jeg er i aktiv rus, tar litt ketamin nå og da, bare fordi jeg fortsatt har noe igjen. Fikk litt "burn out" på psykedelika etter et villt år med mye rart. Men, alene, skal godt gjøres å finne de rette folka til å bruke psykedelika med ... men, alkohol er jo også rus, og det foretrekker jeg sosialt.
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alene. Eneste som kan være gøy å ta med andre er stimulanter spør du meg.
Anonym bruker
"Overrasket Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avhengig av Opiater og Rivotril. Bruker sjeldent andre stoffer men drikker litt i sosiale lag. Er som regel alltid med andre folk som er nyktre. Skal jeg ta en liten kosedose med litt ekstra holder jeg meg hjemme for meg selv for å slappe mest mulig. Har tatt større doser blandt edru folk også men er slitsomt å fake at man er edru når man halvsovner om man ikke anstrenger seg.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alene,men det kommer an på dagsformen.Alkohol å sporadisk missbruk av hasj her.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uppers og warzone alene men på voice-chat.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kunne vært morsomt å samle de folka her

Det sosiale hjørnet
Vis hele sitatet...
Det fører bare til at vi dealer til hverandre og så drar vi hjem alle sammen.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Det fører bare til at vi dealer til hverandre og så drar vi hjem alle sammen.
Vis hele sitatet...
Ikke utenkelig.

Jeg sier som @Sæd
Sitat av Sæd Vis innlegg
..andre mennesker er bare piss og faen.
Vis hele sitatet...
Sist endret av vindaloo; 13. august 2022 kl. 00:32.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kunne vært morsomt å samle de folka her








Det sosiale hjørnet
Vis hele sitatet...
Edgefest2022 🤣🤣
BRAND ∞ STRONG
Sitat av ztaale Vis innlegg
Edgefest2022 🤣🤣
Vis hele sitatet...
Jepp!
Vi er en stadig voksende gruppe som gir faen i alle og ikke vil ha noe med andre å gjøre.
Hadde vi bare klart å samle oss...
Hadde blitt den krasjen med forskjellige vibes. Stonerne badde sittet å plagd alle om helsegevinstene av å røyke tjall, speedfreaksa hadde snakka hull i hodet på folk mens heroinistene hadde sittet og halvsovet.
Alene, hater folk
På tide med den store vi som hater andre mennesker tråden?
Alene, i mørket...
Noen ganger med kjæresten.
Noen ganger med noen nære venner.
Oftest
A
lene
Anonym bruker
"Enig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ikke trodd det var så vanlig å digge å ruse seg alene, men jeg er der også. Tar ikke drugs hver dag, men de gangene jeg tar speed eller coca så digger jeg å ha min egen fest med meg selv.
Før var det gøy å ta drugs sammen med venner, men nå foretrekker jeg å ta det sammen med typen min eller alene når han har gått i seng =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde ikke trodd det var så vanlig å digge å ruse seg alene, men jeg er der også. Tar ikke drugs hver dag, men de gangene jeg tar speed eller coca så digger jeg å ha min egen fest med meg selv.
Før var det gøy å ta drugs sammen med venner, men nå foretrekker jeg å ta det sammen med typen min eller alene når han har gått i seng =)
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er så vanlig å ruse seg alene. Personlig tror jeg heller at noen av de som liker å ruse seg, av en eller annen grunn foretrekker å gjøre dette alene. Man bør huske hvor spørsmålet blir stilt, på freak.no. Kanskje er det litt skam og tabu?

For min egen del så driver jeg ikke noe særlig med dette lengre, men jeg liker fortsatt ikke folk noe særlig.
Sist endret av Taxidriver; 14. august 2022 kl. 09:22.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Tror ikke det er så vanlig å ruse seg alene. Personlig tror jeg heller at noen av de som liker å ruse seg, av en eller annen grunn foretrekker å gjøre dette alene. Man bør huske hvor spørsmålet blir stilt, på freak.no. Kanskje er det litt skam og tabu?

For min egen del så driver jeg ikke noe særlig med dette lengre, men jeg liker fortsatt ikke folk noe særlig.
Vis hele sitatet...
for meg så er det fordi andre mennesker står for al den dritten som har skjed med meg.. dem er ikke til og stole på.. dem bare utnyter deg og gir fulstendig faen i deg når du selv trenger hjelp eller ikke har noe og tilby.. dem snakker dritt om deg bak din rygg. de er falske og er bare ute etter og få ting gratis. har du ikke penger kan du regne med du ikke hører noe ifra dem. på lønningsdagen ja da ringer dem alle mann.. jeg kan sikkert fortsette sånn her i evigheter. men jeg blir bare pissed. det eneste som betyr noe for meg er familie ALLE andre kan basicly drite & dra...
"Aktiv rus" er veldig relativt. Jeg liker å hygge meg med venner, og noen ganger liker jeg å hygge med meg selv. Det kommer an på situasjonen.

@Sæd kanskje vurdere noen nye venner? bra du bryr deg om familien din, det er viktig!!
BRAND ∞ STRONG
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
bra du bryr deg om familien din, det er viktig!!
Vis hele sitatet...
Jeg vil heller si at det er viktig å ha en familie man bryr seg om.
De fortjener ikke kjærlighet eller respekt kun i kraft av å være familie.
For det meste med andre.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For det meste alene. Øl og hasj her. Klarer knapt å følge med i en samtale når jeg røyker
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg vil heller si at det er viktig å ha en familie man bryr seg om.
De fortjener ikke kjærlighet eller respekt kun i kraft av å være familie.
Vis hele sitatet...
Sant, kom kanskje litt feil ut! Inntrykket mitt var at @Sæd sin familie var viktig for denne personen. Ville bare gi litt støtte.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Med typen men også alene og med andre . Da jeg var alene et år uten typen rusa jeg meg nesten ikke ..