Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3655
Anonym bruker
"Såret Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det en ting som heter anonym bankkonto? Om så, hvordan skaffe? En konto jeg kan motta og sende penger på, utenfor banken sitt syn.


Må jeg da til utlandet for å åpne en slik konto? Eller kunne jeg blitt bankkunde i en utenlandsk bank via internett?
Hvordan ser du for deg at en bankkonto skulle fungere uten at banken har noe som helt oversikt over penger inn og penger ut?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det sier seg selv at det ikke går, er som han over skriver at banken må vite hvem som eier konto, er lover og regler for sånt. Du får bruke kontanter som er eneste som er anonymt.
Cryto er anonymt på et vis, men går an å finne ut hvem der også.
Anonym bruker
"Såret Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Hvordan ser du for deg at en bankkonto skulle fungere uten at banken har noe som helt oversikt over penger inn og penger ut?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det sier seg selv at det ikke går, er som han over skriver at banken må vite hvem som eier konto, er lover og regler for sånt. Du får bruke kontanter som er eneste som er anonymt.
Cryto er anonymt på et vis, men går an å finne ut hvem der også.
Vis hele sitatet...
Banken må jo ha oversikt. Det er jo logisk. Men at det er en annen en norsk bank som har oversikt. Er det jeg lurer på om kan opprettes via internett, og jeg kan motta penger som den norske bank ikke kan se jeg har.
Fuck Mr. Plod!
Kjøp en revolut konto på nulled.to

Annonym bank
Hva med hawala systemet, må jo være midt i blinken
Anonym bruker
"Definert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan generere en public+private key gjennom electrum som du laster ned. Da vil du fritt disponere dine egne anonyme bitcoin «kontoer» du kan overføre verdier til.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Kjøp en revolut konto på nulled.to

Annonym bank
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan generere en public+private key gjennom electrum som du laster ned. Da vil du fritt disponere dine egne anonyme bitcoin «kontoer» du kan overføre verdier til.
Vis hele sitatet...
Jeg er noob på det her men hvordan får man de pengene ut fra de anonyme nettkontoene egentlig? Uten å overføre dem til bankkontoen sin her?
Er man låst til å bare kunne bruke dem på nettsteder som tar betalt i krypto da eller fins det er slags anonymt visakort man kan sette de pengene inn på så man får brukt dem?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er noob på det her men hvordan får man de pengene ut fra de anonyme nettkontoene egentlig? Uten å overføre dem til bankkontoen sin her?
Er man låst til å bare kunne bruke dem på nettsteder som tar betalt i krypto da eller fins det er slags anonymt visakort man kan sette de pengene inn på så man får brukt dem?
Vis hele sitatet...
For å gjøre det anonymt må du nesten selge bitcoinsa i betaling mot cash.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er noob på det her men hvordan får man de pengene ut fra de anonyme nettkontoene egentlig? Uten å overføre dem til bankkontoen sin her?
Er man låst til å bare kunne bruke dem på nettsteder som tar betalt i krypto da eller fins det er slags anonymt visakort man kan sette de pengene inn på så man får brukt dem?
Vis hele sitatet...
I revolut så kan man bare legge til kortet til google pay feks og betale overalt evt. Bestille fysisk kort som man kan bruke i minibank
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
For å gjøre det anonymt må du nesten selge bitcoinsa i betaling mot cash.
Vis hele sitatet...
Hvor finner man kunder for det og hvordan er det trygt hvis det er et par hundre k? Er drit lett å rane selger da? Blir det noen risiko hvor man kan risikere å bli straffeforfulgt om kryptopengene man selger for cash blir brukt til kriminell aktivitet?
Mener ikke å kapre tråden men greit å vite om en sånn løsning ts spør etter
Anonym bruker
"Definert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan kjøpe en Rolex eller kunst på finn av selgere som godtar dette, så selger du det videre. Vær litt kreativ��
Anonym bruker
"Definert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan kjøpe en Rolex eller kunst på finn av selgere som godtar dette, så selger du det videre. Vær litt kreativ��
Vis hele sitatet...
Og til deg over. Vanskelig å bevise dette, bitcoin er egentlig utrolig anonymt om man ikke kobler sin konto opp til en vanlig kryptobørs som firi, coinbase, eller andre man må registrere seg med bankid for å handle på.