Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2673
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt Oxycontin i ca 4 uker nå.

Har variert fra 20-50mg dagen, har vært typ noen få stk en dags pauser her og der. Nå må jeg ta en pause før det går alt for langt. Jeg vil prøve meg på cold turkey. Hvilket abstinenser kan jeg se for meg?

Og bør jeg trappe ned?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er lurest å trappe ned for abstinensene er jævlig kutt ned 5mg hver 14dag elr uke lykke til er noe drit å slutte med
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får jeg altså abstinens etter 1 mnd bruk?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får jeg altså abstinens etter 1 mnd bruk?
Vis hele sitatet...
Jeg vil påstå det er forskjellig fra folk til folk. Men jeg blei uggen, frysen og leamus i dritthølet
Ja, du vil nok være litt emosjonell et par dager, frysen og varm om hverandre, med sprutbæsj og muligens noe kribling i beina.
2-4 dager så er du nok i grei form igjen.
Slik er det ihvertfall for meg.
Nå var det dolcontin som var min ting, og jeg vet ikke helt om jeg holdt på konstant i en måned, men det var ikke så langt unna. Følte meg rimelig uggen, og helvettes til maur i kroppen sånn at jeg trodde jeg skulle bli sprø. Har definitivt ikke lyst til å oppleve det flere ganger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får jeg altså abstinens etter 1 mnd bruk?
Vis hele sitatet...
Ja.
Nå vet jeg ikke hvordan historikk du har med opiater men oxy er helvete å gå av cold turkey..
Jeg fikk værre abstinenser av det enn jeg gjorde på heroin.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja.
Nå vet jeg ikke hvordan historikk du har med opiater men oxy er helvete å gå av cold turkey..
Jeg fikk værre abstinenser av det enn jeg gjorde på heroin.
Vis hele sitatet...
Det er fordi at oxycontin varer i 12 timer og heroin varer ca halvparten. Oxy er muligens litt sterkere enn heroin kanskje.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har jeg pleid å knuse dem for å unngå Extended Release da. Kan oppdatere at jeg trappet ned til 20 mg, og så 10 mg. Har nå gått 32 timer uten og det har gått helt fint utenom litt leddsmerter, litt vondt i hode og rygg. Bittelitt humørsvingninger, ellers bra. Følte jeg gjorde det med riktig tidspunkt mtp helg, fylla og mye som skjer også. Da blir det lettere å unngå bruk og vanvittige abstinenser.