Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1177
Dersom man planlegger en biltur rundt i landet og ønsker å overnatte på campinghytter rundt om kring. Er det da tillat å ha med seg en hund?
Det er forskjellige regler fra sted til sted, så det må du se an
Stortsett så er det greit. Noen steder må du kanskje betale noen kroner ekstra for ekstra vask mtp. allergier ol.

Kan være lurt å ringe i forkant eller oppgi at du har med pelsvenn ved booking

Jeg har jobbet land og strand rundt og alltid hatt med hunden min, det har nesten aldri vært noe problem
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Stortsett så er det greit. Noen steder må du kanskje betale noen kroner ekstra for ekstra vask mtp. allergier ol.

Kan være lurt å ringe i forkant eller oppgi at du har med pelsvenn ved booking

Jeg har jobbet land og strand rundt og alltid hatt med hunden min, det har nesten aldri vært noe problem
Vis hele sitatet...
De færreste har problemer med det. De vet at de går glipp av mye penger ved å nekte dyr, men det er garantert et par hytter som er forbeholdt allergikere, så er det fullt, kan det være verre å få med hunden inn.
Trådstarter
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Stortsett så er det greit. Noen steder må du kanskje betale noen kroner ekstra for ekstra vask mtp. allergier ol.

Kan være lurt å ringe i forkant eller oppgi at du har med pelsvenn ved booking

Jeg har jobbet land og strand rundt og alltid hatt med hunden min, det har nesten aldri vært noe problem
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med muligheter for matlaging og klesvask på slike hytter? Finnes det utstyr for slikt?
umulig å svare på, forskjellig fra hytte til hytte og camping til camping. Du må sjekke nettside eller ringe stedet du ønsker å overnatte. Ingen steder har alt
Ta med sengetøy så slipper du betale for det.
BRAND ∞ STRONG
Ofte inneholder de ingen ting annet enn mulighet til å sove og sitte.
Så er det gjerne "service senter" på campingplassen der man kan dusje, lage mat og vaske klær.
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Hvordan er det med muligheter for matlaging og klesvask på slike hytter? Finnes det utstyr for slikt?
Vis hele sitatet...
Det er stortsett et utstyrt kjøkken i hytta, klesvask er sansyneligvis ett fellesanlegg med en betalingsløsning av noe slag. Det kommer litt ann på de forskjellige campingene. Noen har også bad og dusj i fellesanlegg og da er hyttene mindre utstyrt generelt.