Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2578
Kanskje litt tidlig å dele. Men det er lov å jukse litt. Her er en julekalender som heter "Jul i Brugata". Heavy sjitt! Subscribe hvis du vil få med de nyeste episodene. Akkurat nå ligger 9 episoder ute! https://m.youtube.com/watch?v=Zt-AJeZ0g9s

Kan nevne at jeg har Jarle fra Åpen post og "To trøtte typer" i bakhodet. Episode 4 og 5 er best til nå. Hehe, bare noe jeg lager for gøy. Episodene blir bedre etter hvert. Har mer "seriøse" videoer men hadde lyst å lage denne "crappy" type animasjonsserien for kødd. Handler om Aslak som skal fikse juledopet sitt for å redde julen.
Sist endret av Kikkimikki; 9. juli 2022 kl. 13:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Sykt morsomt!

Likte delen hvor han spiller fløyte med djevelen

"Ja vist faen kan jeg spille fløyte"
Ikke min kopp te.. Skjer med babyspråket?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke en dritt
Kikkimikki's Avatar
Trådstarter
13 6
Bruk denne linken hvis du vil ser playlisten for episodene:

https://www.youtube.com/watch?v=Zt-A...Bsv3fBZDPu3Diu

Her slipper du å søke på hver eneste episode. Mye lettere nå.
For meg ble det bare slitsomt å høre på. Høres ut som et skoleprosjekt på ungdomsskolen.
Dette var bare dritt...
Kikkimikki's Avatar
Trådstarter
13 6
Skjønner godt at dere ikke liker det år jeg lager det sjitty med vilje. Stilen skal være billig. Det er ikke som andre ting jeg lager hvor det er hd kvalitet osv.. hehe. Burde kanskje skrevet noe om stilen...
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Kikkimikki Vis innlegg
Skjønner godt at dere ikke liker det år jeg lager det sjitty med vilje. Stilen skal være billig. Det er ikke som andre ting jeg lager hvor det er hd kvalitet osv.. hehe. Burde kanskje skrevet noe om stilen...
Vis hele sitatet...
Jeg likte den godt.

Litt klarere stemmer og bedre lyd så hadde det gjort susen
Kikkimikki's Avatar
Trådstarter
13 6
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Jeg likte den godt.

Litt klarere stemmer og bedre lyd så hadde det gjort susen
Vis hele sitatet...
Lager egentlig film på mye høyere nivå men er på rehab og kjeder meg med en dårlig laptop. :

Takk forresten for at du liker det! Kommer flere episoder snart. Etter at Aslak begynner å møte aliensa så tar det seg opp synes jeg, hehe.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt tragisk. Du drar den for langt. Elendig lyd og tidvis barnestemme. Er nesten noen en kan tro det er et skoleprosjekt i barne eller ungdomsskole pga overdrevent banning og jevnt over dårlig produksjon der du ikke har klart det du ville, lage noe low fi. Du endte opp opp med pre pubertal prompe humor og har ikke jobbet med stemmer og lyd. Skal du lage flere så burde du ta store grep.
Kikkimikki's Avatar
Trådstarter
13 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt tragisk. Du drar den for langt. Elendig lyd og tidvis barnestemme. Er nesten noen en kan tro det er et skoleprosjekt i barne eller ungdomsskole pga overdrevent banning og jevnt over dårlig produksjon der du ikke har klart det du ville, lage noe low fi. Du endte opp opp med pre pubertal prompe humor og har ikke jobbet med stemmer og lyd. Skal du lage flere så burde du ta store grep.
Vis hele sitatet...
Blir ikke sur av kritikken din siden jeg vet selv at det er "crappy" med vilje. Og hvor barnslig det er er vel bare min humor så det er ikke for alle. Men jeg oppfordrer deg til å sjekke ut et annet prosjekt jeg har laget hvis du vil ha god lyd og bilde https://www.youtube.com/watch?v=mJh15Jn4BZE

Noe jeg brukte lang tid på.

Barnestemmen dere refererer til, gjelder det andre karakterer enn han med skjegg? Han som sier eij istedet for r? Som sagt dette er bare noe jeg lager veldig fort og for gøy nå som jeg er på rehabilitering for å få tiden til å gå. Nothing too serious (som dere ser).
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt tragisk. Du drar den for langt. Elendig lyd og tidvis barnestemme. Er nesten noen en kan tro det er et skoleprosjekt i barne eller ungdomsskole pga overdrevent banning og jevnt over dårlig produksjon der du ikke har klart det du ville, lage noe low fi. Du endte opp opp med pre pubertal prompe humor og har ikke jobbet med stemmer og lyd. Skal du lage flere så burde du ta store grep.
Vis hele sitatet...
Ro deg ned mann, dette er noe han har brukt tid på.
På en skala fra 1-100 må dere vært 100 rusa for å lage det der og man må være 100 rusa for å høre på.
Jeg hadde sikkert digga loken på 6 rivotril henta i brugata men klarte ikke like det sorry

Håper du får hjelp på rehab da! Tror et smart steg er å prøve å kvitte seg med brugataminner og den rushumoren for å klare å rehabiliteres men ønsker deg all lykke til mann!