Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1262
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det flere som får vondt i hodet etter å ha tatt sobril? Eller egentlig er det når sobrilen har gått ut at jeg får det. Tar på kvelden en gang i blandt og foreskrevet dose ikke misbruk men dagen derpå alltid vondt i hodet. Ikke merket at jeg får hodepine dagen derpå om jeg bruker sobril på dagtid så er det noen grunn til at det skjer etter jeg sover mens jeg er påvirket av dem? Sover så bra på det så derfor tar jeg på kvelden om noen lurer
Dårlig luftsirkulasjon eller for varmt i rommet? Kanskje du er dehydrert? Kanskje du sover for lenge når du tar Sobril? Mange som får hodepine av å ha sovet for lenge. Sobril/andre benzoer/alkohol m.fl. forstyrrer søvnfasene og kan bidra der, men jeg tipper at det er en av de andre forslagene mine. Sobril er ikke kjent for å gi hodepine så vidt jeg vet. Muligens en sjelden bivirkning?

Vanskelig å si, kan være så mangt, men det er som regel det mest sannsynlige og enkleste som er nærmere årsaken
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg fikk også litt hodepine etter sobril når jeg fikk det av lege for rundt 1 år siden. det gikk over når jeg slutta.
Akutte bivirkninger

Vanlige bivirkninger: Døsighet/trøtthet. Koordineringsforstyrrelser i muskelbevegelsene. Bevegelsene blir usikre, ristende eller for voldsomme. Hodepine og svimmelhet kan forekomme.

Les pakningsvedlegget....
Anonym bruker
"Lett Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke uvanlig tror jeg. Brukt det selv i perioder ved nødvendig og hendte seg jeg også fikk hodepine
«Helt vanlig», har også opplevd det samme selv noen ganger.

Jeg fikk sikkert i perioder utskrevet mere enn deg 20mgx4, da jeg våkna med hodepine kutta jeg ned halve dosen på kvelden og det ble bedre, dog det ga seg ikke før jeg slutta��