Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1201
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har cirka 0,6 g weed, syntes dette shittet var veldig dårlig å ble ikke veldig skøkk på en hel joint.

Burde jeg røyke 0,6 fra joint eller burde jeg røyke 0,6 ut av en weed pipe?


Hva blir man skækkest av?
pipe eller bong er best for å extrahere mest mulig, evt vape hvis du har
Vondt, hvordan? Og hadde det effekt? Første som faller inn er at det bare kan være noe ræl, noe du ikke bør røyke i det hele tatt. Andre som slår meg er at det er weed som kan ha trøbbel som mugg og ikke bør røykes i det hele tatt.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det beste du kan gjøre er å lage en edible av de 0.6 grammene.

Fyr opp ovnen på 150 grader. Mal opp weedet. Legg det i et krus, f.eks kaffekopp.
Inn i ovnen og la det bli der i 30-45min.
Legg 2-3 spiseskjeer olje oppi og når det har blitt lunket så shotter du det.
Enig med han som skriver lag en edible
Sitat av Relevant Vis innlegg
Vondt, hvordan? Og hadde det effekt? Første som faller inn er at det bare kan være noe ræl, noe du ikke bør røyke i det hele tatt. Andre som slår meg er at det er weed som kan ha trøbbel som mugg og ikke bør røykes i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Eller dårlig kuret. Smaker jo helt jævlig det også..
Dårlig weed, hvordan røykes?
Vis hele sitatet...
Rull en j, fyr opp i ene enden og sug i den andre. Gjenta etter behov.
Ved mangel på rullepapir, stapp pipa, fyr opp i den enden du stapper og sug i den andre enden. Gjenta ved behov.
Sist endret av _abc_; 17. juni 2022 kl. 19:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.