Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 773
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Har alltids snuset G3 og general classic. Har nå etter over 15 år med snus snuset Onico i over 3 uker, noe som har gått fint. Problemet er at de jævla posene åpner seg. Finnes det noen bedre nikotinfri snus?

Mvh
Da jeg brukte Onico for mange år siden merket jeg etter noen uker at det var betydelig verre for tannkjøttet enn vanlig snus. Har dog ikke noen tips til alternativer, men jeg ga meg fort med Onico
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TheGoodestBoy Vis innlegg
Da jeg brukte Onico for mange år siden merket jeg etter noen uker at det var betydelig verre for tannkjøttet enn vanlig snus. Har dog ikke noen tips til alternativer, men jeg ga meg fort med Onico
Vis hele sitatet...
Vet egentlig ikke hvorfor jeg har sluttet. Blir fort gode gamle generalen igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet egentlig ikke hvorfor jeg har sluttet. Blir fort gode gamle generalen igjen.
Vis hele sitatet...
Om man skal putte noe i leppa kan det like gjerne være General Dersom man ønsker å slutte så er det nok bedre å bare bite tenna sammen og kutte det ut helt.
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TheGoodestBoy Vis innlegg
Om man skal putte noe i leppa kan det like gjerne være General Dersom man ønsker å slutte så er det nok bedre å bare bite tenna sammen og kutte det ut helt.
Vis hele sitatet...
Hadde nok litt med at jeg får så jævlig dårlig kondis mens jeg har snus i, men det kan trenes opp selv med snus i! General er livet.