Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1286
Hei godtfolk.

Har akkurat kjøpt mine første gram med weed. Har ikke så bra tilgang på rullepapir så planen er å lage en bong ut av en flaske og aluminiumsfolie.

Noe jeg burde vite om før jeg fyrer?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det rolig, og ikke røyk for mye. Ta et hit og vent litt og se om du får effekt. Mange kjenner ingenting første gang de røyker, men jævlig kjipt å bli alt for fjern første gangen. Så et hit av gangen, vent noen minutter og se hvordan det går. Lykke til.
Anonym bruker
"Snakkende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tips. Start med et lite trekk å heller føl deg frem en å ta et stort trekk.
Er mange som ikke kjenner noe første gang de røyker så vis du ikke kjenner noe så trenger det ikke å være fordi du har dårlig røyk.
Kjøp inn Munch å kos deg.
Anonym bruker
"Urolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en sånn tørrbong du beskriver er ekkelt å røyke av, bøtte er merkelig nok betydelig bedre.
Ha mye vann tilgjengelig
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vell ikke det lureste å røyke bøtte første gangen man prøver sia er kun jordis som slår bedre
Weed (grønt) er best i joint. Du får kjøpt ferdigrulla cones som du bare kan stappe å fyre direkte.
Ville anbefalt å prøve å ordne joint på en eller annen måte. Rullepapir er ganske lett tilgjengelig i grønnsaksjapper eller kiosker, og de som jobber der bryr seg ikke selv om de skjønner hva du kjøper det for.

Når det kommer til selve msoke-sessionen så er det som flere over her nevner, det kan hende du ikke får noen effekt første gang. Det er også viktig å påpeke at rusen du får ikke vil være lik alkoholrus, så det er fort gjort å begynne å få litt panikk når du kjenner at hjertet slår og sansene blir skarpere, men det er ikke noe å være redd for

Til slutt så er det ikke noe vits å røyke masse første gang. Ta ett trekk eller to, vent litt og se om du kjenner noe. Det siste du har lyst til er å bli helt balle når du ikke helt vet hvordan rusen føles. Om det skulle skje derimot, så bare vær klar over at det går over relativt fort. Du er ikke edru, men følelsen av å være helt balle bør være borte i løpet av 30ish minutter.

Kos deg
Trådstarter
9 5
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Weed (grønt) er best i joint. Du får kjøpt ferdigrulla cones som du bare kan stappe å fyre direkte.
Vis hele sitatet...
Er 16
Anonym bruker
"Urolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
joda, jeg røyka bøtte første gang jeg prøvde. gjør ingenting om du søler litt røyk. ta det med ro liksom.
å du kan fylle lite mekk om du vil.

bøtte er jo noe av det beste.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
joda, jeg røyka bøtte første gang jeg prøvde. gjør ingenting om du søler litt røyk. ta det med ro liksom.
å du kan fylle lite mekk om du vil.

bøtte er jo noe av det beste.
Vis hele sitatet...
Vi starta med flaskebong et par ganger før vi gikk over til bøtta. Jeg synes det var enklere enn å røyke en joint på den tida. Nå foretrekker jeg joint, men om du er 16 å ikke har tilgang på papir kan du mekke flaskebong seff.
Jeg var på din alder da jeg starta også, så jeg kan legge til at du egentlig burde vente lengre, men det gjør du vell ikke?
-Ta 3-4 trekk
-Vent 30 min
-Føl på det, vær bevist på at du er ruset, tenk rasjonelt.
-Ha vann og enkel mat tilgjengelig (du blir tørst og sulten).
-Ha gjerne en edru venn sammen med deg siden det er første gangen.

Viktigst av alt, ikke ha for høye forventninger, weed gir en relativt svak/rolig rus sammenlignet med feks alkohol.
Sist endret av Overgrow; 3. juni 2022 kl. 22:13.
Vil si du går glipp av mye kos med å røyke weed om du skal røyke på hjemmemekka flaskebong første gangen. Uten toleranse er rusen er mye bedre når den kommer sigende gradvis inn av noen puffs på joint enn at det smeller fra bongtrekk.

Hadde heller kjøpt rullepapir på nærmeste innvandrersjappe, eller i værste fall blå rizla som alle dagligvarebutikker har. Spør først etter sølv rizla som er bedre. Kjøp deg noe digg potetgull i samme slengen så har du det du trenger