Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1195
Hei

Jeg pleier å hente ark og ruller med røyke folie på det lokale lavterksel tilbudet for folk som sliter.

Meeeen til å være en som røyker heroin så ser jeg ikke ut som en misbruker, og jeg holder meg utenfor alle miljøer for å ikke bli gjenkjent av nyktre eller rusa folk,så jeg er så lei av å snike meg bort for å få aluminium folie som er spesiallaget for heroin. Da det både er sinnsykt skadelig og uansett hvor mye man prøver å brenne bort giftstoffer i folien fra matbutikk så er det litt igjen som smaker så jævlig at tilogmed en godt brukt horefitte hadde smakt bedre....

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt større mengder med denne type folie?

Betaler heller av egen lomme for å slippe å gå på sånn junkiested når jeg "BARE" røyker heroin ✌️
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
https://brukerutstyr.no/product/roykefolie-5-ark/

Var ikke vanskeligere å finne enn som så. Så ønsker jeg deg lykke til videre. Fint du anser deg selv som ubermensch blant rusmisbrukere nå, men håper du har tenkt på hvor lenge du kan holde på slik før du blir en av de andre dødelige. Lett å lure seg selv er det også. Ikke glem det.
Sist endret av Adeith; 29. mai 2022 kl. 22:12.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
giftstoffer i folien fra matbutikk?
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
giftstoffer i folien fra matbutikk?
Vis hele sitatet...
Er en stund siden det har vært diskutert nå, men folie-røyking er en kontroversiell gjenganger som alltid byr opp til diskusjon, enten det er heroin, kokain eller flaskebonger.

Sitter igjen med inntrykket av at det er ikke er holdbare studier som bygger opp under myten om verken alzheimers eller andre følger av giftstoffer ved røyking.


Dodecha's oppsummering i en lang tråd
Liten diskusjon om saken
Ref liten diskusjonstråd^
Ser også at det igjen er 6 år siden Dodecha og Knask har diskutert saken, kanskje de har noe nytt og revolusjonerende å komme med siden sist
Sist endret av KjemikalieX; 30. mai 2022 kl. 23:00.