Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1125
Fuck Mr. Plod!
Jeg leser mye om drømmer som blir mere ekte etter man slutter ned cannabis.

Men det er ofte vinklet som noe negativt? Ikke vet jeg helt hvorfor.

Men jeg fikk noen syke drømmer, venner som ble halshugd. Fester. Kidnapping osv.

Men jeg var aldri redd? Det var bare ekstremt fasinerende.

Det var jo nesten høydepunktet på min cannabis avhengighet, nemelig drømmene jeg fikk etterpå.


Noen andre her som også elsker drømmene etter cannabis pause?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns heller ikke det e noe negativt. Syns å det e artig fascinerende.
Syns det var litt gøy når ikke jeg hadde drømt på over 8 år omtrent og få litt drømmer igjen. Eneste gangen det er plagsolt er når jeg våkner flere ganger ila natten og så går tilbake til samme drøm/mareritt men det er sjeldent
Marerittene/drømmene er nødvendigvis ikke så negative, men de gir sterke inntrykk på meg, og det ender jo alltid med oppvåkning(er). Det beste med av- periodene er at man ikke er bakfjern når man våkner.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syns det var ekstremt utmattende fordi drømmene var så vivid og psykologiske thrillere og jeg fikk ikke ordentlig restitusjonssøvn. Med litt traumer i tillegg så trigga det ptsden
Merker ikke noe forskjell på drømming med eller uten cannabis. Mange som sier de ikke drømmer når de røyker men det kan jeg ikke relatere til. Hvorfor er det sånn?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer helt ann på hva jeg drømmer. Som oftest er det helt syke ting. Å jeg våkner fram å tilbake hele tiden så får dårlig søvn så for min del ikke noe jeg liker. men jeg tenker skal man røyke må man ta konsekvensene også.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Merker ikke noe forskjell på drømming med eller uten cannabis. Mange som sier de ikke drømmer når de røyker men det kan jeg ikke relatere til. Hvorfor er det sånn?
Vis hele sitatet...
Drømmer skjer i REM søvn. Cannabis gjør at du får mindre REM, altså drømmer ikke like mye. Det motsatte skjer når man slutter, mer REM, villere drømmer.