Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1591
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg er en student, og i det siste har jeg merket at bruket mitt av er gått opp, mens tripp'ene mine er blitt mye svakere. Nå må jeg kanskje hive inn 1 G pr røyk for å kjenne meg litt høy. Betyr dette at jeg kjøper shit kvalitet? Eller at jeg må ta meg en betydelig pause for å komme tilbake til de høye trippene?
Røyk bong. Blir mye mer fjern enn på joint
Hvor mye må jeg da ta oppi bongen? Har ikke sånn stor glass bong, har mer en håndholdt glass pipe, funker det?
https://www.centrumsmokeshop.no/produkt/glass-spoon/

Har den ^^

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Røyk bong. Blir mye mer fjern enn på joint
Vis hele sitatet...
Sitat av JadaMamma Vis innlegg
Hvor mye må jeg da ta oppi bongen? Har ikke sånn stor glass bong, har mer en håndholdt glass pipe, funker det?
https://www.centrumsmokeshop.no/produkt/glass-spoon/

Har den ^^
Vis hele sitatet...
Røyk pot! Røyker 2-3 gram hver dag, men blir like stein, omtrent hele dagen(litt dårligere effekt til kvelds).. Røyka det samma i over ett år. Står du opp kl 07 blir du jo ikke like stein når du røyker kl 21 om kvelden, men etter en natts søvn, så føles det som om det nullstiller jeg. Røyke hasj i gamle dager, så ble man jo innrøyka etter et par gram. Viktig å ikke "NIRØYKE" hele tiden også.. Prøv å hold deg et par timer mellom hvert trekk, og ikke "jag" etter "steinheten"! (ja, jeg vet det var snakk om grønn/brun hasj, men dette var et tips)
Sist endret av Paranoid83; 5. november 2021 kl. 07:49.
Glasspipe di funker, men du har fått økt toleranse og må røyke sjeldnere for å ikke bli innrøyka.
Sist endret av celtseus; 5. november 2021 kl. 09:43.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Glasspipe di funker, men du har fått økt toleranse og må røyke sjeldnere for å ikke bli innrøyka.
Vis hele sitatet...
Innrøyka? Hva er det?
Når man ikke lenger har samme effekt av et rusmiddel er det på tide å trappe ned bruken av rusmidler. Men for all del kan godt være du har dårlig kvalitet også! Du høres ikke ut som har så mye greie på hasj og da er man er lett bytte å lure for en dealer som vil bli kvitt noe dritt
Sitat av JadaMamma Vis innlegg
Hvor mye må jeg da ta oppi bongen? Har ikke sånn stor glass bong, har mer en håndholdt glass pipe, funker det?
https://www.centrumsmokeshop.no/produkt/glass-spoon/

Har den ^^
Vis hele sitatet...
Du tar den pipa du har, også lager du en avisbong! Altså, ruller sammen en avis, og setter en strikk/teip rundt. Dermed har du en turbo/bong eller hva man velger å kalle det. Stikker pipa nedi "avisrullen" og tetter rundt, mens du trekker det du klarer/vil/orker. Lærer ikke dagens barn sånne ting på grunnskolen lenger eller?
Sist endret av FourHorsemen; 5. november 2021 kl. 12:17.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Jeg er en student, og i det siste har jeg merket at bruket mitt av er gått opp, mens tripp'ene mine er blitt mye svakere. Nå må jeg kanskje hive inn 1 G pr røyk for å kjenne meg litt høy. Betyr dette at jeg kjøper shit kvalitet? Eller at jeg må ta meg en betydelig pause for å komme tilbake til de høye trippene?
Vis hele sitatet...
Et lite tips, jeg også kasta 1-1,5g inni joints før fordi jeg ikke ble fjern. Men fant ut at om jeg brukte 1g eller 0,2 så fikk jeg samme effekten.
Sitat av JadaMamma Vis innlegg
Innrøyka? Hva er det?
Vis hele sitatet...
Det er det det kalles når man får dårlig effekt av hasjen fordi man røyker for mye og for ofte. Enten må du røyke mye sjeldnere for å opprettholde god effekt eller ta deg lange pauser på mange måneder hver gang du blir innrøyka for å få tilbake en bedre effekt av rusen. Man blir innrøyka ganske fort om man røyker ofte eller mye av samme type hasjen.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen fortalte meg en gang om noe du kunne gjøre, husker det ikke helt 100%, så hvis det er noen så vet hva jeg snakker om, vennligst fyll inn info der jeg mangler:
Ta en skje, legg hasjen oppi, og varm med en lighter under.
Deretter stapp den i yoghurt og rør rundt. Det skal da bli quick fix for edibles som får deg fjern som faen og kjapt, men jeg har aldri prøvd dette selv. (som sagt, hvis noen vet hva jeg mener, fyll inn)
Back in the day når jeg røyket lange hele dagen; bare 24 timer uten gjorde veldig mye, ble nesten litt for mye av det gode med en gang etter 24 timer uten. En uke eller en mnd uten gjør jo virkelig mye da. Som en sa en gang: «Blir cannabis noen gang kjedelig/for «lite», så ta en pause.»
Mvh
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen fortalte meg en gang om noe du kunne gjøre, husker det ikke helt 100%, så hvis det er noen så vet hva jeg snakker om, vennligst fyll inn info der jeg mangler:
Ta en skje, legg hasjen oppi, og varm med en lighter under.
Deretter stapp den i yoghurt og rør rundt. Det skal da bli quick fix for edibles som får deg fjern som faen og kjapt, men jeg har aldri prøvd dette selv. (som sagt, hvis noen vet hva jeg mener, fyll inn)
Vis hele sitatet...
Ville heller ha brukt en saks til å varme opp klumpen. lettere å fordele varmen
Anonym bruker
"Snill Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trapp sakte ned.

Feks. ca 0.1g mindre i jointen for hver dag til du er helt nede på 0.2g per joint. Eventuelt reduserer antall jointer per dag.

Gram per uke er den avgjørende faktoren her.

Først vil du oppdage at du blir like skuffa/fornøyd av 0.5g som 1.0g i jointen.

Etter en uke eller to med 0.2g i jointen vil du oppleve større tilfredshet når du røyker, du vil oppleve å bli fjernere av 0.2g enn du blir av 1.0g nå!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trapp sakte ned.

Feks. ca 0.1g mindre i jointen for hver dag til du er helt nede på 0.2g per joint. Eventuelt reduserer antall jointer per dag.

Gram per uke er den avgjørende faktoren her.

Først vil du oppdage at du blir like skuffa/fornøyd av 0.5g som 1.0g i jointen.

Etter en uke eller to med 0.2g i jointen vil du oppleve større tilfredshet når du røyker, du vil oppleve å bli fjernere av 0.2g enn du blir av 1.0g nå!
Vis hele sitatet...
Eller gjør det raskt og brutalt.. Vær nykter i 24 timer først. Så røyker du sjeldnere etter dette.. ikke oftere enn en gang annenhver time