Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1087
Kom hjem fea fest i går i ca 4 tiden å knaska i meg 4x10 mg diazepam før jeg la meg, hvordan tror folket det vil være å drikke på kvelden i dag?
Det er altså 10 timer siden du tok 40mg Diazepam? Med en halveringstid på 50-100 timer og aktive metabolitter så tror jeg det er stor risiko for at det blir et valg du kommer til å angre på.
Kommer an på toleranse og hvor mye du har tenkt å drikke det.
Okei, shit ja får ta det rolig eventuelt ��
Når jeg gjør det samme tenker jeg alltid det skal gå fint og at jeg får ta det rolig, men det går aldri fint og det blir aldri rolig. Vær forsiktig.
Går tilsynelatende bra, kommer med en rapport i morgen
Kom akkurat hjem fra byen, endte opp med å drikke som normalt, øl og shots å det gikk helt fint. Jeg har ikke dummet meg ut eller fått blackout men jeg anbefaler INGEN som leser dette å ta den sjangsen jeg tok i kveld da alkohol og benzo kan fort gi deg førsteside plass i lokalavisa, jeg har sikkert høy toleranse eller noe, stay safe folkens
Sist endret av freebird; 3. oktober 2021 kl. 05:07.
Godt å høre det gikk bra kompis, nettopp hjemme fra byen selv og kastet akkurat nedpå et par bars, rett i seng nå før det går galt, sov godt.
Fett at alt gikk bra, det er ikke ofte man hører alkohol og benzo suksess historier akkurat.

Bruk huet og drikk med måte om du absolutt må blande benzo og alkohol, people.