Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3519
Til hvilke verdenshjørner (detaljer please)bør man reise til om man legger ferien til opp til div forbruk.
Tenker da til plasser det ikke er stress med å finne/kjøpe, der man som regel heller ikke blir bøffa, eller busta.

Cannabis er jo lettmatch da vi har fristaden i Køben, mange byer i Nederland, USA, Portugal etc.

Er det f. Eks fritt frem for cola i Søramerika?

Ketamin og "milde/rene" opiater, er uprøvd og av stor intresse🤗

Finner ingen slike tråder.
I bolivia har dæm cokebars der dem serverer stiper va visst rimelige priser å knall kvalitet
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du vil på tur for å ta droger så er Portugal en fin destinasjon. Berlin er også et fint sted hvor d er veldig lett å få tak i morrosaker
Finnes ikke noe bedre enn Amsterdam i Europa vertfall og det er min personlige favoritt
Amsterdam, Portugal, Barcelona, Berlin eller Kambodsja/Vietnam
Hvordan er det i Portugal nå, som i Nederland, eller må du fortsatt kjøpe ulovlig?
Kommer jo helt på hvordan rus du ønsker å budsjettet ditt å hvor street smart du er. Klarer du og tilpasse deg kriminelle som heller hadde skutt deg istedenfor for å diskutere varene? Vel, leter du etter sentralsiturmerlende / kokain i hovedsak. Har du Bolivia - Peru -Colombia. Du må huske på at her er politiet utrolig korrupte, de jobber ofte med dealerne. Du må fremstå som du vet hva du driver med. Ikke som en nordmann på charter tur. Helst få en hookup via hotellet / taxi. Det er overalt. Blir du tatt av politiet alltid ha en ekstra buffer på et par 100 dollar. Aldri gå med det på deg, politiet følger deg gjerne I seng på hotellet bare dem får dollar (amerikanske) trust me. Samtalen starter du med "Hvor mye trenger du og kollegaene dine til deg og deres familie for å la meg gå" ikke lek kjekkas som i Norge. Alt handler om penger. Å er snev av respekt, sistnevtne er ikle så viktig om du har cash
Å det er små penger.

Å det finnes flere 1000 turister som er cocka stocked i disse byene, ikke finn på å knytte kontakt med noe "base" jenter eller gutter. Dem kan være grovere en gangsterne.

Er du ute etter opiater er Kambodsja (de siste 10 årene) Det beste stedet. Midt i det gylne triangel, lave priser å turismen lever av backpackere. Du kan også skaffe sentral stimulere her som Ice, som er helt i en annen grad en her hjemme. Par trekk å du sover ikke på et par dager. Med mindre du har noe opium å lande på eller benzo fra apoteket.

Hele Asia med unntak av Kina er drug heaven. Men jeg vil anbefale deg å dra til Kambodsja. Thailand har blitt strengere en de før, sist tok dem passet mitt fordi jeg var rusa. Kosta meg over 5000NOK,- vanligvis 500 maks. Men alle sjefer fra topp til bortom skulle ha betalt. Er ikke som før.

I Philipinene er det helt vilt med tilgang på stoffer i forhold til noen andre land jeg har besøkt, derimot har Deruta eller hva faen den lille karen heter. Det skyter dem før dem spør, å fattigdommen er stor.

Er du redd for fengsel eller ikke er så sosial av deg hold deg inn Europa. Hold deg langt unna Amsterdam. Bare svindlere og hustlere. Med mindre du skal ha weed eller hasj. Kjenner du noen der er saken noe helt annet.

Tryggeste stedet i Europa er Portugal deretter Spania.

Ønsker du kvalitet av hva nå en du er på jakt etter er Belgia stedet. Du må derimot ha kontakter .

Hilsen en som har vært på drug reiser siden han fylte 18. Lykke til!
Sist endret av HanDuVet; 23. juni 2021 kl. 14:18. Grunn: Skrivefeil
Dra til Berlin. Der er det "cola-taxier".

Slik det funker så er det 2-3 populære whats-app-grupper eller Signal-grupper som poster en meny hver dag rundt 12. Der kan du bestille det meste som folk bruker: Cola, mdma, xtc-piller, amfetamin, lsd og keta for å nevne noe. De har som regel et minste-kjøp på 50 eller 100€ hvis de skal gidde å kjøre til deg.

Sjåførene er som regel hyggelig hvis du oppfører deg fint og har pengene i kontant klar. Da kommer det en bil kjørende til din adresse (eller whatever adresse) med varene dine, du setter deg inn og betaler fyren.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her er det svenskene har skrevet om Christiania.

https://www.flashback.org/t508423p1166
Sist endret av Nåkksågått; 4. juli 2021 kl. 21:42.
Sitat av s1r1 Vis innlegg
Dra til Berlin. Der er det "cola-taxier".

Slik det funker så er det 2-3 populære whats-app-grupper eller Signal-grupper som poster en meny hver dag rundt 12. Der kan du bestille det meste som folk bruker: Cola, mdma, xtc-piller, amfetamin, lsd og keta for å nevne noe. De har som regel et minste-kjøp på 50 eller 100€ hvis de skal gidde å kjøre til deg.

Sjåførene er som regel hyggelig hvis du oppfører deg fint og har pengene i kontant klar. Da kommer det en bil kjørende til din adresse (eller whatever adresse) med varene dine, du setter deg inn og betaler fyren.
Vis hele sitatet...
Lignende opplegg for weed var det noen som drev når jeg var i Praha for noen år siden. Frontet av en facebookside som jeg tror er aktiv enda.

Hadde weed i hånd noen timer etter landing. Levert til ønsket adresse.