Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1890
Anonym bruker
"Lilla Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt en del pepper i sommer, periodisk med innlagte pauser. I det siste har jeg blitt nesten like trøtt som speeda. Får ikke sove, men heller ingen energi eller rush. Det er god pepper, men blir liksom bare speeda av de første par dosene. Er det toleranse? Lønner det seg å justere lite og ofte, eller store smeller med lengre mellomrom?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt en del pepper i sommer, periodisk med innlagte pauser. I det siste har jeg blitt nesten like trøtt som speeda. Får ikke sove, men heller ingen energi eller rush. Det er god pepper, men blir liksom bare speeda av de første par dosene. Er det toleranse? Lønner det seg å justere lite og ofte, eller store smeller med lengre mellomrom?
Vis hele sitatet...
Ingen av delene, du bør ha en lengre pause. Det er kun de to-tre første dagene som blir noget seige. Men ja større doser hjelper men til hvilken pris. Snart sitter du speeda til alle døgnets tider og lavpunktet kommer når du faen ikke klarer julefeiringa engang.
«Hvem faen orker å værra på speeeeeed i jula a»
Anonym bruker
"Lilla Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for omtanken 420master, skal absolutt unngå smerte og lidelse. Tester dette for en periode og er usikker på hvordan det er best å justere. Ønsker vel egentlig bare svar på det jeg spurte om.
Første dosen er jo alltid den beste.

Ta deg en pause, man får fort toleranse.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har ødelagt dopaminsenteret og trenger en lang lang pause
Kroppslige begrensninger. Du har lagre med noradrenalin og mer. Stimulanter frigjør disse lagrene, men det fortsetter ikke i evigheten. Kroppen trenger tid til å hente seg inn igjen. Derfor er pauser nødvendig. Finn din egen rytme. Ingenting å vinne på å kjøre sterkere doser. Det er bare helseskadelig.
Tilbake til 2019 så tok jeg endel amfetamin den sommeren. Jeg fikk bra virkning i 1-2 dager før det ikke ga meg noe mer. Da måtte jeg vente gjerne til neste helg for at toleransen var såpass borte at jeg fikk nye 1-2 dager med bra virkning.

Fortsetter du utover dette sløser du bare amfetamin. Spis godt, sov godt og vent noen få dager før du fortsetter.
Anonym bruker
"Lilla Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for alle svar. Har tatt tre ganske store doser siden siden åpningsposten, er godt våken men tåkete i hue. Tar noen dagers pause og kortere intervaller heretter.
men pepperen er ikke det samme som det en gang var. og hva det i pepperen som svir av deg barmen?
Anonym bruker
"Lilla Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det finnes fortsatt god pepper. Men helt klart, kvalitet og stolthet hos både kokker og vendors er som regel elendig - kortsiktig profitt teller mest. Ikke mange av Heisenbergs støpning rundt omkring.