Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 744
Hei, moren min fant for et par måneder ut at hun burde kjøpe urinprøver fordi hun vil at jeg skal slutte med hasj. Har ikke røyka på 2 måneder (bortsett fra en liten en jeg mekka opp fra gamle sneiper for jeg hadde liggende, hitta ikke så hardt (cirka 6 uker siden). Hun tror det har gått tre måneder siden sist, og har ikke lyst å si at jeg holdt på en måned til. Var ganske hard røyker på det tidspunktet, så er redd for at det fortsatt skal vises i urinen selv om det er 6+ uker siden, vet noen hvor sannsynlig dette er?

Hun har ikke testa meg ennå selv om hun sa hun hadde bestilt testen for lenge siden, møter dem kanskje to ganger i måneden i snitt. Tenker kanskje hun venter til det har gått 3 måneder siden det er makstida det kan påvises i urin ved kronisk bruk, så mistenker at jeg blir testa i morgen.

I tillegg tok jeg MDMA i går, og kom plutselig på tanken at de muligens har kjøpt en multidrugtest som ikke bare tester for cannabis. Burde jeg være redd for at de plutselig har kjøpt en test som tester for MDMA, og hvor sannsynlig er det i så fall at de finner det når det har gått to dager (tok bare cirka 60 mg og er en ganske høy jente).

Hva kan jeg evt. gjøre for å minimere sjansene for å at de slår ut? Takk for svar!
Du burde ta i utgangspunkt at den prøven vil slå ut som positiv på MDMA. Det kan ta 2-4 dager.
Drikk så mye vann du kan, slik at du pisser hele tiden, må pisse igjen og igjen. Lever urinprøve i dette tidsrommet, så vet du at prøven er så utvannet som mulig.
Kjøp et testkit selv og test deg før du skal avlevere prøve. Da veit du om det vil vises eller ikke.

Noe annet blir bare gjetting og synsing som garantert gir feil info.