Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2024
Drar til Dublin neste uke. Noen her på forumet som er kjent med priser på tobakk og alkohol der nede?

Hva koster en pakke sigaretter? Eller han halvliter for eksempel?

Hadde vært kjekt å ha en viss peiling på dette før jeg drar. Har allerede forsøkt å google det, ingen tilfredstillende svar ble funnet.
Regn med ca 5 euro pr halvliter. Du får det billigere, men det finnes masse pubber som serverer mikrobryggeri-øl, det kan bli litt dyrere.

Pakke sigg mener jeg kostet 8-10 euro.

Pass på å sjekke ut Messrs Maguires, gammel pub i enden av den ene hovedgata. Mange sorter eget øl og god pub grub.
Stemmer som spenna sier, men ta deg også en tur til swords, ligger ca 30 min fra sentrum, fin liten bydel!
Der har du også irlands störste nattklubb.
Slettes ikke dårlig.

Takk for tipset, må sjekkes ut

Sitat av Fritjoflam Vis innlegg
Stemmer som spenna sier, men ta deg også en tur til swords, ligger ca 30 min fra sentrum, fin liten bydel!
Der har du også irlands störste nattklubb.
Vis hele sitatet...
Swords sier du?
Herlig. Mange takk.
Sist endret av hodgeyboy; 25. februar 2014 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.