Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5829
Fullt av diskusjoner om hvilke ulovlige ting brukere driver med rundt på forumet. Både ulovlige saker som blir gjort og diskutert. Tillrettelagt for ulovlige aktiviteter blir det også med masse oppskrifter og anbefalinger.
Orker ikke spamme tråden med sitater så tok kun 2 ut av samme tråd i explosiver.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Tror nok at du må anskaffe deg en fenghette. Enten du lager den selv eller ikke.

Når det gjelder å bruke KClO3 + parafin som rakettbrensel har jeg ikke grunnlag til å uttale meg.
Men det fins jo andre meget gode kloratbasrte brennstoffer du kan prøve deg på istedenfor.
Vis hele sitatet...

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Filmer av sprengstoff er alltid gøy!

Fyrte av en ladning på 2kg kaliumklorat og parafin i dag, http://www.youtube.com/watch?v=OjIJeTNeZV4

Det samlt rett og slett noe helt sinnsvakt!
Satt i dekning et par hundre meter lengre borte og det haglet store steiner over alt! Jernplata med en tykkelse på 2-3 mm som plasserte på toppen av sprengstoffet ble knust i stykker som regnet ned over isen sammen med stein og humus.
Må si at dette er overdragersprengstoffet som jeg skal bruke fremover!
Vis hele sitatet...
slashdot: Jeg føler at du ikke leser det jeg skriver i sammenheng med det jeg svarer på.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Er det ulovleg å diskutere narkotika? Det var nytt for meg, og veldig mange andre. FYI er det forbudt å praktisere diskriminering basert på nasjonalitet, etnisitet o.l. i Noreg, men det er lovleg å meine noko om det. Narkotika havner i samme kategorien.
Vis hele sitatet...
Som jeg har skrevet, og som du faktisk siterer, "Det er forskjell på å diskutere et rusmiddel og å anbefale, legge ut om hvordan man får tak i det, osv. på et forum flere ungdommer bruker."
Å utveksle meninger om legalisering av hasj er å diskutere rusmidler, noe som selvfølgelig er 110% lovlig.
Tråder som dette: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=137002 - er å fortelle at man planlegger en ulovlig handling. Det kan vi vel alle være enige i?
Da jeg skrev følgende:
"Det er forskjell på å diskutere et rusmiddel og å anbefale, legge ut om hvordan man får tak i det, osv. på et forum flere ungdommer bruker. Som det tydelig står i reglene, nFF er underlagt norsk lov."
...var det for å ta eierne av nFF i forsvar, og påpeke at rusmiddelforumet kanskje ikke opprinnelig er ment for emner som f.eks. det jeg nettopp linket til. Asoke påsto at det var det, jeg argumenterte imot.

Eg siterte deg ikkje på "...men så snart du uttaler deg negativt om innvandring blir det hælvete!", men eg svarte på det, på linje med mange andre: vi er eit diskusjonsforum, og om du ikkje vil høre motargumenter mot det du kjem med, så er du ute etter sirkelrunk og ikkje debatt.
Vis hele sitatet...
Det var jo ikke deg jeg snakket til, da jeg påpekte at den setningen ikke var sitert? Og nøyaktig hvor kommer det fra at jeg ikke vil ha motargumenter? Som du sier, dette er et diskusjonsforum. Hvis jeg ikke ville at folk skulle argumentere mot meg, hadde jeg heller ikke giddet å svare på arguementene. Men det gjør jeg altså.

P.t er det illegalt å sende Mullah Krekar ut av landet. Det har ein domstol fastslått. Så kor vil du hen med samanlikninga di
Vis hele sitatet...
Hva akkurat jeg mener er uetisk har vel ikke nødvendigvis noen sammenheng med hva som er ulovlig?

Jeg kom med denne sammenligningen fordi noen mente det at "testesens" meninger var uetiske, bidro til at han ble bannet.
Det er ulovlig å sende Krekar ut av landet, men det er fortsatt lovlig å mene om det. På akkurat samme måte som det er ulovlig å bruke dop, men lovlig å mene noe om det.
Sist endret av Snauskalle; 19. august 2009 kl. 20:32.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Snauskalle: Å spørre om eller få konkrete råd til bruk av ulovlige rusmidler er ikke ulovlig. Syns du staten bryter loven når de gir narkomane råd om hvordan man tryggest mulig kan sette en sprøyte?
Det var da veldi Når du ble medlem hr på forumet, så måtte du vell akseptere reglene som forumet har? Du har selv akseptert disse reglene. Følger du ikke disse, blir du kastet ut.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte bryter jeg reglene? Alt jeg sier er at andre folk IKKE følger reglene, ved å fortelle om ting de har gjort som er en forbrytelse etter norsk lov.
Sitat av Snauskalle Vis innlegg
Som jeg har skrevet, og som du faktisk siterer, "Det er forskjell på å diskutere et rusmiddel og å anbefale, legge ut om hvordan man får tak i det, osv. på et forum flere ungdommer bruker."
Å utveksle meninger om legalisering av hasj er å diskutere rusmidler, noe som selvfølgelig er 110% lovlig.
Tråder som dette: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=137002 - er å fortelle at man planlegger en ulovlig handling. Det kan vi vel alle være enige i?
Vis hele sitatet...
Trådstarter planlegger å begå en ulovlig handling. Det er derimot ikke en ulovlig handling å fortelle ham hvordan han kan bruke kokain med minst mulig skadevirkninger, men mest mulig morro. Det kalles "harm reduction". Look it up.

At moderatorene ikke hever pekefingeren er bare tull. Jeg er selv moderator i rusmiddelseksjonen, og jeg som de andre moderatorene sletter alle innlegg som strider mot Norsk lov (kjøp/salg av stoffer etc.) og forteller folk hva de kan gjøre for at rusmidler skal berike deres liv, ikke ødelegge det.

Sist men ikke minst: Dette er et undergrunnsforum! Hva forventer du?