Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 515
Hei!

Jeg har hatt en Logitech G5 lasermus i litt over et år nå. Det er som kjent hovedsaklig en "gamer"-mus og det er det den hovedsaklig har blitt brukt til også(selvfølgelig også "vanlige" ting)

Den har funket ypperlig frem til i dag hvor den startet å streike(slå seg av) midt i CS1.6-spillingen. Jeg fikk startet den igjen ved å dytte litt i USB-inputen(det heter det?) eller ved å bare vente litt, men bare for en liten stund før den slo seg av igjen.
Dette problemet forsvant når jeg gikk ut av CS1.6. Jeg bestemte meg for å prøve andre spill for å se om det kunne være noe med selve CS1.6, så jeg prøvde ut Assassins creed, GTA San Andreas og CSS. Den streiket i disse også. Fortsatt funket den bra utenfor spillene.

Etter en liten stund ble jeg dritlei av den endeløse streikingen så jeg prøvde å sette den inn og ut et par ganger(i forskjellige USB-innganger). Det hjalp ikke.
Men den begynte nå å streike også i ved vanlig bruk(ikke spilling). Dette skjedde oftere og oftere og jeg bestemte meg for å laste ned/oppdatere driverne til musen. Dette hjalp ikke.

Nå streiker den 24/7 og jeg er drittlei! Men det rare er at den streiker bare når jeg bruker den. Og da når jeg venter litt, slår den seg på igjen og virker i 5-10 sekunder før den slår seg av.

Jeg ser at dette nesten ble en historie, beklager det. Men jeg vil at hele hendelsesforløpet skal være klart til dere som kanskje har en løsning.

Takk.
Mulig et brudd i kabelen en plass, noe som igrunn er et normalt problem.