Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 669
Okay nå har jeg spillt gjennom far cry og holder på med litt forskjellig, og fant ut at "sniper ammoet" er litt lavt, for jeg har extendet ammo pouch men jeg synes at 30 kuler er litt lite, også på noen andre våpen og. er det noen som vet om en mod eller kan lage noe slikt som vi kan endre "MaxAmmo"?

takker for svar
Eventuelt kan du bare lære deg å treffe.
Det måtte komme noe klyset noe ja
Alle er ikke like gode som deg prenix!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg klarer meg lenge med 30 skudd. Det er 30 kills og er veldig skjeldent man treffer over 7 stykker
Protip: Ikke skyt om du ikke vet skuddet treffer ansiktet.
Oppgitt Freak
Seaturtle5's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Eventuelt kan du bare lære deg å treffe.
Vis hele sitatet...
.... vel jeg treffer så og si 99% med sniper. men det er det at når jeg er ute å utforsker og når jeg møter på fiender og skyter de kommer det fler og fler.. (nei de ser meg ikke...)

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg klarer meg lenge med 30 skudd. Det er 30 kills og er veldig skjeldent man treffer over 7 stykker
Protip: Ikke skyt om du ikke vet skuddet treffer ansiktet.
Vis hele sitatet...
.... Hehe.. hva med å endre, "ikke skyt før du vet at du dreper ;P
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Nei, man skal alltid gå etter HS. uavhengig av det, så tittet jeg etter en mod for deg. ser dårlig ut gitt :/ Da må det evt bli en trainer ?
Oppgitt Freak
Seaturtle5's Avatar
Trådstarter
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Nei, man skal alltid gå etter HS. uavhengig av det, så tittet jeg etter en mod for deg. ser dårlig ut gitt :/ Da må det evt bli en trainer ?
Vis hele sitatet...
nei nei, burker ikke slike greier

jeg jukser ikke når jeg spiller men det med den mod'en er bare for litt mer realisme. (hadde vert rart om det tyngre med 30 "sniper ammo" enn "300 rifle ammo" (de veger jo egentlig ikke så mye i forskjell (noen gram)
Sitat av Heiho Vis innlegg
Det måtte komme noe klyset noe ja
Alle er ikke like gode som deg prenix!
Vis hele sitatet...
Damn right!