Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 680
Micen på det nye headsette mitt er veldig lavt. Det er med en volum boks på headsette hvor jeg kan styre surround lyden, generel lyden og mic lyden. Jeg har satt MICen på fullt. Og hver gang jeg tester den med "Skype Call testing service" Så hører jeg meg med en veldig liten stemme. Jeg bruker samme volum fra PCen og har satt lyden på volumkontrollen på fult, jeg snakker slikt jeg altid har gjort. Men jeg kan fortsatt ikke høre meg selv veldig bra.

NB! Det er Razer Tiamat 7.1
Er det snakk om skype så kan du sjekke mic instillinger på skypen? Og hvis du høyre klikker på volum ikonet så står det innspillingsenheter, høyre klikk på micen din, også kan du forsterke den der
Sist endret av Heiho; 8. mars 2013 kl. 09:58.
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Høyreklikk på volumknappen nede i høyre hjørne, trykk på "innspillingsenheter". Høyreklikk på mikrofonen og trykk Egenskaper. Trykk deg frem blant "tabsa" og juster nivå etter ønske.
Trådstarter
37 1
jeg skal prøve disse forslagene Jeg Takker for hjelpen!