Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1962
Hei, driver med en del handel ved bruk av Bitcoins, og fant en bank som heter Epayments hvor jeg kan sende fra min wallet til en konto, uten noe kontakt med Norge. Noen som har brukt dette før?

Ser man må bli verifisert for å gjøre dette, ved å sende inn evt kontoutskrift, men de godkjenner ikke det jeg sender inn?

Noen som har vært borti dette?
Bruker dem. Veldig lukrativt. Var ingen problemer med verifisering
Trådstarter
12 1
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Bruker dem. Veldig lukrativt. Var ingen problemer med verifisering
Vis hele sitatet...
Åja, er du verifisert der? Hvordan ser dokumentet du sendte inn ut?
Sendte kopi av kommunale avgifter, strøm og bekreftelse av bosted signert og stemplet av banken.
Brukte bank brev her og førerkort.
Trådstarter
12 1
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Sendte kopi av kommunale avgifter, strøm og bekreftelse av bosted signert og stemplet av banken.
Vis hele sitatet...
Vanskelig for min del, jeg betaler ikke husleia, strøm osv, kun vippser hver måned til hun jeg bor med.

Sitat av Kutulu Vis innlegg
Brukte bank brev her og førerkort.
Vis hele sitatet...
Bank brev?
Sist endret av PetterNule; 13. mars 2019 kl. 14:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja fikk et sånn årlig brev i januar om saldo på konto eller hva det var. Dem har jo support chat så spørr bare der hva du kan fikse. Evt bestill kopi av regning som blir betalt i posten.
Trådstarter
12 1
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Ja fikk et sånn årlig brev i januar om saldo på konto eller hva det var. Dem har jo support chat så spørr bare der hva du kan fikse. Evt bestill kopi av regning som blir betalt i posten.
Vis hele sitatet...
Så jeg kan sende inn en faktura jeg har fått, dersom jeg for eksempel har gjort handel på nett? Zalando for eksempel.

Og hva er forskjellen på valg av "Utility Bill" og "Bank statement or credit card statement"?
Sist endret av PetterNule; 13. mars 2019 kl. 16:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Utility er kommunale og strøm,bank er fra banken
Trådstarter
12 1
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Utility er kommunale og strøm,bank er fra banken
Vis hele sitatet...
Jeg betaler verken kommunale eller strøm regninger der jeg bor, så da blir ikke Utility Bill et alternativ for meg. Skjønner ikke hvorfor banken min ikke gir meg riktig dokument. Epayments godkjenner ikke det jeg fikk av dem..
Få det stemplet og signert. Zalando er null verdt.
Trådstarter
12 1
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Få det stemplet og signert. Zalando er null verdt.
Vis hele sitatet...
Vil årsoppgaven for 2018 fungere da?
Trådstarter
12 1
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Absolutt!
Vis hele sitatet...
Da fikk jeg den godkjent!

Skjønner ikke hvordan jeg kan overføre fra Bitcoin wallet da.. I appen står det "From cryptocurrency wallet", også inn der står det "BTC Wallet", "Amount" og "Payment amount"? Etter dette kom det opp en skjerm med nedtelling, men ingen bitcoins ble overført?
Sist endret av PetterNule; 20. mars 2019 kl. 10:31.
Trådstarter
12 1
Fikk det til nå!