Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2231
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, hadde tenkt å presse noen makkapiller. Men hva trenger jeg til fyll å bindestoffer? Å jeg skjønner det er like greit å pakke inn i rizla, men er på stuk.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det kan bestilles fra diverse firmaer, det er mange forskjellige sammensetninger man kan velge i mellom.
Det finnes også "ferdigmikser", som dette.

Evt kan man ta en titt på f.eks Amazon.

Man selvfølgelig ha en pillepresse, evt kan man jo mekke noe selv om man er litt hendig, alt kommer an på hvor mange piller og hvor fort du vil produsere de: http://www.ebay.com/bhp/pill-press
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar og tips. Skal bare presse noen til meg selv. Så er ikke snakk om serie produsering.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar og tips. Skal bare presse noen til meg selv. Så er ikke snakk om serie produsering.
Vis hele sitatet...
Tenke egentlig bare ei presse som komprimerer ved en slags gjengepresse hvis du skjønner.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper av interesse.
Altså det finnes masse gelatinkapsler på eBay i masse forskjellige farger. Koster under en 50 lapp for en grei mengde
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er "stuk"?
Han er under påvirkning av amfetamin��x♂️
Å stuke er når man får en trang til- eller oppheng i å lage/fikse/ordne/skaffe noe mens man er på speed. Kan være alt mulig, og man får sjeldent et klart svar på spørmålet "Hva er det du stuker med?"