Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1196
Er det mulig å få abstinenser av hasj hvis man har røykt det lenge å så plutselig slutter helt random ��
Sist endret av Svimlinga; 3. mai 2019 kl. 20:24.
Ja så klart. Man får abstinenser på alt fra kaffe til å onanere. Selv ble jeg kjempe dårlig etter en pause når jeg røykte hver dag i mange år
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Helt klart.

- Svetting
- Søvnforstyrrelser
- Dårlig mage
- Uro/angst
- Humørsvingninger
- nedsatt matlyst

Disse har jeg opplevd etter å ha sluttet brått etter daglig røyking. Bare bullshit at det ikke er vanedannende eller at man ikke får abstinenser.

Gå inn på Reddit å les litt på r/Leaves. Der får du se hvor mange som sliter. En liten reality check.
Trådstarter
6 1
Skjer det liksom med engang du slutter å er det sånn kosntant eller er det i bølger ?
Jeg har opplevd at abstinensene kan bruke et par dager på å komme frem, og da antar jeg det er fordi jeg allerede har en høy konsentrasjon av cannabis i blodet den dagen jeg bestemmer meg for å slutte. Når det så går et par dager, og det blir enda mindre nivå av cannabis i kroppen, så begynner abstinensene å komme.

Cannabis bruker sinnssykt lang tid på å gå ut av urinen ihvertfall, jeg er ingen vitenskapsmann, så jeg vet ikke hvor lenge cannabis faktisk er i kroppen, nå nevnte jeg kun urin, i forbindelse med urinprøve og sånt. Nettopp slutta selv, vært 1 uke uten.

Det jeg merker mest, er at jeg må tisse oftere, at jeg faktisk har drømmer om natta, men til gjengjeld så blir jeg fortere trøtt og sliten, og tar meg en ettermiddagslur, noe jeg vanligvis ikke har behov for, da jeg vanligvis er frisk og rask hele dagen, så fremst jeg har sovet godt nok samme natt.

Lykke til!
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja d kan du fikk morfinkløe sist
Absolutt! Det er selvfølgelig veldig individuelt, avhenger av hvor tung / kronisk bruker man har vært, og hvorfor man var bruker til å begynne med, men abstinenser når man slutter med cannabis kan være alt fra det rent psykiske (uroligheter og angst når man prøver å slutte) til det direkte fysiske (søvnvansker, dårlig matlyst, kvalme, osv.).
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs ol du skyter eller plugger
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Helt klart.

- Svetting
- Søvnforstyrrelser
- Dårlig mage
- Uro/angst
- Humørsvingninger
- nedsatt matlyst

Disse har jeg opplevd etter å ha sluttet brått etter daglig røyking. Bare bullshit at det ikke er vanedannende eller at man ikke får abstinenser.

Gå inn på Reddit å les litt på r/Leaves. Der får du se hvor mange som sliter. En liten reality check.
Vis hele sitatet...
Signerer. Men blir bedre for hver uke som går, kan vel si at etter et par søvnløse og frustrerende deprimerende uker sovna jeg lettere, 4-6 uker ble søvnen bedre og uten mareritt hver natt og etter det var det vel kun det psykiske som satt igjen, det der med at man kanskje ikke helt finner mening for man er så vant til å røyke så livet føles kjedelig uten vanen og oppturen sin. Jeg holdt ut den fasen (er vel her mange ser seg fornøyd med å hatt pause og faller tilbake igjen, det gjorde jeg og noen ganger) og starta med å trene og spille sjakk og rundt tre mnd punktet var det som et teppe forsvant fra huet mitt og jeg begynte å tenke bedre, føle meg bedre, fikk det bare bedre og bedre med meg sjæl og selvom jeg måtte ofre venner og situasjoner jeg alltid assosierte med å være rusa og følte meg litt loner og tom en stund pga det så er det å slutte å puffe og bruke andre rusmidler faktisk det beste valget jeg har tatt.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som alle her sier så er det helt normalt med abstinenser av cannabis, selv om de er psykiske. Det som faktisk er interessant er at amfetamin også bare er psykisk avhengighetsskapende, og vi er nok alle enige i at det er et ekstremt avhengighetsskapende stoff.

Jeg har vært innlagt på rehab, og av de jeg snakket med der så har absolutt alle sagt at cannabis desidert er det vanskeligste stoffet å slutte helt med over tid. Det føles så mildt og enkelt ut, og plutselig sitter du ser med hasjpipa i handa 24/7 og spiser smash.
Sitat av Svimlinga Vis innlegg
Skjer det liksom med engang du slutter å er det sånn kosntant eller er det i bølger ?
Vis hele sitatet...
Kommer som regel etter et par dager, bare vanskelig å sove de første kveldene. Er ikke så sterkt at man kan kalle det konstant. Det avtar etterhvert og er helt overkommelig så handler egentlig bare om selvdisiplin og å være målretta og bevisst på å ikke gi etter for lysten når du kjeder deg, skal chille med serie, ikke får sove, vanene du pleier å puffe. Aggresjonen kommer i bølger men avtar etter non uker den å
Uten tvil.

Uro
Nedstemthet
Insomnia
Dårlig matlyst
Samme med sex
Lite livsgnist
Svetting
Angst

Det var di jeg kom på i farta, det fine med cannabis er at det går fort over. Første uka er desidert værst, noen føler seg helt god etter en uke mens noen trenger litt mere tid!

Tren masse og svett, drikk masse vann. Trener jeg hardt reduserer jeg noe av svettinga på natta og det blir lettere og finne roen om man har brukt kroppen! Lykke til