Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1544
Hei.

Skal sette botox i nakken og må vite hvor lang nål jeg må kjøpe. Noen som har peiling på hvor dypt suboccipitalmuskulaturen ligger i nakken? Eventuelt noen som vet om hvor jeg kan finne den type informasjon om muskulatur?
Etter min mening er dette noe du ikke bør drive med selv. Hvorfor kan du ikke få hjelp av helsepersonell ?
Klem fra Betty
Du kan ende opp med å bli paralysert, funksjonshemmet, svært syk eller død hvis du selv stikker nåler med botox inn i nakken uten å vite nøyaktig hva du driver med. Jeg antar at det er muskelspasmer i nakken du forsøker å lindre, eventuelt hodepine, eller? I så fall ta en god snakk med fastlegen din og få autorisert helsepersonell til å injisere injeksjonsvæsken.

En skal være svært forsiktig med å gjøre slike prosedyrer selv. En person ser gjerne en annonse som dette, finner ut at det er dyrt, tar infoen for god fisk, anskaffer seg botox og begynner å injisere seg selv. Det er slik alvorlige ulykker skjer.

Jeg mente ikke å poste den lenken, jeg mente å poste denne.
Sist endret av Relevant; 17. august 2017 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.