Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3998
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, reiser til Playa om ikke så alt for lenge.
Er det noen som har vært der som vet om det er enkelt å kjøpe weed?
Og eventuelt hvilken plasser jeg burde oppsøke ?

Takker for svar
Hei!

Det er forholdsvis enkelt å skaffe noe å røyke på der.
Det er flere selgere nær kjøpesenteret Kasbah.
Bare se etter afrikanere som står og henger.

Vær obs på at de vil prøve å selge det for en formue, så du må prute!
Det skal være ganske eazy.
Er så lenge siden jeg har vært der, men fikk det nesten kasta etter meg.
Er ganske lett i playa del ingles ja, huske de va ganske så innpå trengenes for å få selge,, men hva er det som dominerer i gran canaria? Husket jeg ble tilbud hasj men ikke weed noen gang
Vet ikke hvor lenge du skal være på Gran Canaria, men det finnes cannabisklubber som har god kvalitet.
Nå er jeg sjelden i Playa Del Ingles, men har også hørt rundt Kasbah. Jeg har riktignok blitt tilbudt av alt fra kelnere til innkastere når jeg ikke har vært på jakt.

Jeg ville ikke brydd meg med weed. Det lar seg alltid ordne, men etter min erfaring er kvaliteten MYE dårligere en tjallen. Den er typisk soltørket og latterlig overpriset (fort 150+ grammet). Hasj får du lett for 50kr grammet for skikkelig tyggegummi-Maroc. 20kr/g hvis du handler en del av de rette folka.
Du får lett tak i hæsh der. Se etter de mørkhudede med klokker oppover hele armen de prøver å selge. Men du må nok dra en "you tryin' to fuck me, Ese?" når de nevner prisen de "forlanger" for det. Hvite menn blir svindlet året rundt i "syden" generelt, når det kommer til slike ulovligheter, og lignende.
Kompis var der for noen uker tilbake. Gikk helt fint, men han ble forsøkt hustlet på pris. Bare ta en alvorsprat med dem, så går det greit. Tok han 15 min å skaffe.