Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 7234
Har fått tak i noen blå valium runde med delestrek, men forøvrig ingen merking. Fått de i klippspose. Det ble påstått de var rumenske. Han jeg kjøpte av tok en fra posen selv, for å vise at det ikke var noe farlig. Har testa de og de fungerer. Noen som vet noe mer om de? Oslo området
Sist endret av tost; 25. juli 2017 kl. 14:38. Grunn: Skrivefeil
Lys blå med kryss?
Ta bilde og post
Regner med det er Diclazepam pressa piller. De blir som regel solgt blåe, delestrek, og runde. Bilde, Bilde 2
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av halfagram Vis innlegg
Regner med det er Diclazepam pressa piller. De blir som regel solgt blåe, delestrek, og runde. Bilde, Bilde 2
Vis hele sitatet...

De jeg kom over lignet på bilde 1 men med kryss på. Spist 6 stk i kveld og funker fjell.
Trådstarter
De ligner på bilde 1. Ikke kryss, kun delestrek på ene siden. Skal poste bilde i morgen. Funker bra iallefall. Men er jo litt skeptisk til slike umerkede piller

Hva er forresten diclazepam i forhold til diazepam?
Sist endret av tost; 25. juli 2017 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av tost Vis innlegg
De ligner på bilde 1. Ikke kryss, kun delestrek på ene siden. Skal poste bilde i morgen. Funker bra iallefall. Men er jo litt skeptisk til slike umerkede piller

Hva er forresten diclazepam i forhold til diazepam?
Vis hele sitatet...
Diclazepam er en RC benzo som ikke har lik virkning som diazepam i det hele tatt imo
Trådstarter
Hva slags virkning har de, og er de farlige på noen måte, mer avhengighetsskapende eller annen info du lan gi meg. På forhånd takk
Sitat av tost Vis innlegg
Hva slags virkning har de, og er de farlige på noen måte, mer avhengighetsskapende eller annen info du lan gi meg. På forhånd takk
Vis hele sitatet...
Bare å google litt for å finne grunnlegende info, og litt erfaringer.

Av det jeg har lest tidligere opplever mange det som mindre behagelig enn diazepam. Det sies også de har ca 1:10 ratio på dosering. Ser flere sier 1mg diclazepam er på nivå med en 10mg valium.

Har også sett mange nevne at de føler seg edru, og vil stadig ta mer. Selv om du i virkeligheten er fucked up fra begynnelsen. Da denne effekten er enda sterkere enn på andre benzo ender man fortere opp med blackouts og benzo-idioti.
Mange har også nevnt at de får mer merkbart hukommelsestap av diclazepam.
Sist endret av KjemikalieX; 27. juli 2017 kl. 09:15.
Trådstarter
Ok, har prøvd å Google en del, men ikke lett å bli klok på. De virker ikke så sterke. Tar to, og får omtrent samme effekt som 40 MG sobril, noe jeg bruker til vanlig, kanskje litt trøttere. Takk så langt for svar.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
KemikalieX. Vet du hvilket ensym diclazepam metaboles med? Er det samme som diazepam og kan potenseres med grapefruktjuice. Hva er egentlig virkestoffet? Vet jo ikke om det er dic jeg har, men har googlet mye, men blir ikke så klokerere. Kanskje litt for dårlig i engelsk��
Sitat av tost Vis innlegg
KemikalieX. Vet du hvilket ensym diclazepam metaboles med? Er det samme som diazepam og kan potenseres med grapefruktjuice. Hva er egentlig virkestoffet? Vet jo ikke om det er dic jeg har, men har googlet mye, men blir ikke så klokerere. Kanskje litt for dårlig i engelsk��
Vis hele sitatet...
Virkestoffet i Diclazepam, er Diclazepam. Det er mindre potent enn Diazepam og egner seg etter tilbakemeldinger godt som angst medisin.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av tost Vis innlegg
KemikalieX. Vet du hvilket ensym diclazepam metaboles med? Er det samme som diazepam og kan potenseres med grapefruktjuice. Hva er egentlig virkestoffet? Vet jo ikke om det er dic jeg har, men har googlet mye, men blir ikke så klokerere. Kanskje litt for dårlig i engelsk��
Vis hele sitatet...
Det er ikke undersøkt hvilke steg Diclazepam undergår i metaboliseringsprosessen, men P450 ensymene er involvert, som også er involvert i metaboliseringen av mange rusgivende stoffer (andre benzodiasepiner bl.a.). Det kan godt tenkte at grapefrukt vil påvirke effektene, men jeg finner lite om det i skrivende stund og vil anbefale folk å utøve forsiktighet her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er en produsent som kalles aquarin.
Kommer originalt på brett med 15 stykker på brettet.
De fungerer som de skal, er verken noe bedre eller verre enn blå valium Roche for verken kropp eller sjel etter min mening hvertfall. Jeg har selv ikke forsket på dette på noe laboratorium, bare "forsket" ved bruk.
Hvis det er de store lysebl så er de oppskrytt, dyrt for lite.
Hold det til roche.
Sånn som jeg har fått det med meg er det: 4mg ok, 2mg ok og 1mg Falske
Trådstarter
Jeg vet ikke hvilket mg det er da det ikke står noe, fått de i løs vekt. De er ikke store, små på str med en 10 mg sobril. Får ikke til å laste opp bilde. De fungerer forsåhvit, men veldig sedative og det passer dårlig i jobb. Ønsker meg egentlig noe annet, men kontakter er det dårlig med. får litt sobril fra lege, men trenger litt i tillegg pga en vanskelig livssituasjon, og mer muskelavslappende. Trenger hjelp! Har en annen grunn også som jeg ikke vil ta her, men evt på Pm. Har ingen erfaring med denne form for marked. Vet rumenerne som samles ved Oslo S hvistnok selger, men det tør jeg ikke. Klem fra en litt fortvilet tost
[quote=tost Vet du hvilket ensym diclazepam metaboles med? Er det samme som diazepam og kan potenseres med grapefruktjuice. [/QUOTE]


Spørsmål fra en som virkelig er lost!
Her kommer mange, dumme spørsmål.
Hva betyr metaboles med?
Hva betyr potensere? Betyr det å forsterke?
Og hva er dette med grapefrukt?
Jeg kan ikke huske når jeg leste dette første gang, det er lenge siden. Lurer på om det var en antibiotikakur hvor det stod noe om å unngå sitrus. Har aldri lest noe om sitron, som jeg kan huske, bare grapefrukt. Hva er så unikt med denne frukten?
Kan den både ødelegge og forsterke medisiner?

På forhånd takk!
Trådstarter
Diazepam metaboliseres med enzymet CYP3a4, det vil si at hvis man f.eks drikker grapefruktjuice som innheholder dette enzymet så vil effekten forsterkes.kan være farlig ved f.eks blodtrykk medisin. Hvis du går i felleskatalogen under interaksjoner og skriver inn der vil du få opp svar. Diclazepam vet jeg ikke, og er egentlig ikke og var mitt spørsmål lenger opp i tråden. Diclazepam kommer ikke opp i felleskatalogen.
▼ ... flere år senere ... ▼
Solgt som 10mg blå valium. Men sannheten er at det er etizolam pulver som man får via vidunder post fra Kina til lommerusk. Så er det bare å tilsette bindestoff og vipps rett i pille pressa. Pulveret er kritt hvitt så da må et av binde stoffene ha et blå skjær i.. dårlig miksing av alt Tilsammen før pressa blir starta uti garasjen er grunnen til at de ikke er grundig blå men både med små prikker og noen litt lysere. Etizolam er hovedsakelig mot angst med like effekter som diazepam 1mg orginal er som 10mg orginal diazepam. Så er spørsmålet hvor mye etizolam har dem giddi å lagt i miksen,så lenge dem vet folk kjøper dem allikevel...



Sitat av halfagram Vis innlegg
Regner med det er Diclazepam pressa piller. De blir som regel solgt blåe, delestrek, og runde. Bilde, Bilde 2
Vis hele sitatet...

Solgt som 10mg blå valium. Men sannheten er at det er etizolam pulver som man får via vidunder post fra Kina til lommerusk. Så er det bare å tilsette bindestoff og vipps rett i pille pressa. Pulveret er kritt hvitt så da må et av binde stoffene ha et blå skjær i.. dårlig miksing av alt Tilsammen før pressa blir starta uti garasjen er grunnen til at de ikke er grundig blå men både med små prikker og noen litt lysere. Etizolam er hovedsakelig mot angst med like effekter som diazepam 1mg orginal er som 10mg orginal diazepam. Så er spørsmålet hvor mye etizolam har dem giddi å lagt i miksen,så lenge dem vet folk kjøper dem allikevel...
Sist endret av Supermania76; 24. september 2023 kl. 15:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Supermania76 Vis innlegg
Solgt som 10mg blå valium. Men sannheten er at det er etizolam pulver som man får via vidunder post fra Kina til lommerusk. Så er det bare å tilsette bindestoff og vipps rett i pille pressa. Pulveret er kritt hvitt så da må et av binde stoffene ha et blå skjær i.. dårlig miksing av alt Tilsammen før pressa blir starta uti garasjen er grunnen til at de ikke er grundig blå men både med små prikker og noen litt lysere. Etizolam er hovedsakelig mot angst med like effekter som diazepam 1mg orginal er som 10mg orginal diazepam. Så er spørsmålet hvor mye etizolam har dem giddi å lagt i miksen,så lenge dem vet folk kjøper dem allikevel...






Solgt som 10mg blå valium. Men sannheten er at det er etizolam pulver som man får via vidunder post fra Kina til lommerusk. Så er det bare å tilsette bindestoff og vipps rett i pille pressa. Pulveret er kritt hvitt så da må et av binde stoffene ha et blå skjær i.. dårlig miksing av alt Tilsammen før pressa blir starta uti garasjen er grunnen til at de ikke er grundig blå men både med små prikker og noen litt lysere. Etizolam er hovedsakelig mot angst med like effekter som diazepam 1mg orginal er som 10mg orginal diazepam. Så er spørsmålet hvor mye etizolam har dem giddi å lagt i miksen,så lenge dem vet folk kjøper dem allikevel...
Vis hele sitatet...
Er så billig med virkestoff at de fleste fakes er riktig dosert, til og med sterkere noen ganger. Spiller liten rolle for profitten om en pille koster dem 20 eller 25 øre å lage.
Da tenker jeg på «de store gutta», ikke tilfeldige operasjoner hvor folk kjører ut noen tusen piller som er produsert fire dager inn i en meth binge. Har sett mye rare piller oppigjennom, men alle som har sett bra og «ekte» ut har alltid fungert som det skal.
Etizolam ja husker for noen år tilbake kjøpte en bekjent det i løsvekt..Og blanda med sånn man har i vapes..Lagde forsjellige styrer og endt på en tror 12mg per ml. Så da holdt en dråpe eller to ellers blei du skikkelig skada og tømte resten så og si garantert og våkna etter tidenes blackout..Klarte å holde meg på 2 dråper 2 ganger i døgnet i par-tre dager så tok en ukes brek og starta på nytt..Etizolam syntes jeg var som valium +...Alt valium gjorde bare litt sprekere og blei skikkelig godt humør. Fun times..