Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1997
Slapp nettopp denne videoen. Noen tanker og meninger?

https://www.youtube.com/watch?v=MDe38Yqs1s8
Ønsker du vurdering på videoen eller musikken (eller begge deler)?

Musikken:
Om dette er deg/dere, så vil jeg si at det var veldig bra fremført. Du/dere kan åpenbart å spille. Selve låta og stilen synes jeg dog var veldig preget av å kopiere tidlig Metallica og noen av riffene var tydlig inspirert av Lamb of God. Ikke noe feil med å være inspirert av andre storheter, men synes likhetene kom litt for tydlig frem. Ellers, veldig tøft

Videoen:
Joda, bra satt sammen detta, men hvis dette er en seriøs promoteringsvideo for bandet ditt synes jeg dere burde lage noe eget, og ikke bare klippe sammen masse andre metall-videoer. Men hey, får ikke mye forklaring i første innlegget ditt om hva du vil med dette. Men uansett; mine 2 cents bare Rock on!
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Kult, takk for respons

Ja, dette er oss. Og ja det er en ferdig musikkvideo for promotering av bandet og den siste skiva vår, Outsold.

Alt er laget av oss, og ingenting er hentet fra andre videoer. Men du tenkte kanskje at det ligner på saker du har sett før? For temaet er selvfølgelig ikke noe nytt, men fremdeles like aktuelt.

Vi prøver hele tiden å fornye oss. Kanskje vi treffer bedre i dine øyne neste gang
Sist endret av OtBoD; 24. januar 2016 kl. 15:47.
What? Seriøst? Var alt dette av dere? Var så sikker jeg så både Dimebag og Mr Hetfield inni der haha
Nå skal det sies at jeg så den kjapt i sola på en iPad, men jeg skal spise mine ord med sukker på

Videoen var jo metal as fuck, men siden jeg trodde alt dette var random clips vil jeg kanskje si at den manglet litt den røde tråden..

Jeg står for det jeg sa om visse likheter, men som du sier; kanskje annet materiale av dere treffer meg bedre. Uansett veldig lovende! Håper og tror dere finner en særegenhet som dere kan dyrke videre. Viktig å skille seg ut (både på godt og vondt) i metallverdenen
Solid thrash dette her! Minnet veldig om Slayer
Det funker fortsatt, dette her. Tankene blir naturlig trukket mot Slayer når vokalen lyder som den gjør, men bevares, det er intet gale med det. Savner kanskje litt mer synkroniserte bandbilder. Ikke at det er en direkte mangel på musikkvideoer med synkron headbanging, men det hører med i mine øyne.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Kult folkens

Hehe, skal ha dette med synkron headbanging i hodet til neste gang!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er bare en ting jeg vil pirke på, det ser ut som trommisen spiller kosejazz.. han må SLÅ UT AGGRESJONEN! Skaff et gammelt brukt sett om han er redd for å slå i stykker sitt ordentlige trommesett.
Sist endret av Dodecha; 25. januar 2016 kl. 13:58.
Dette var ei helt grei/bra låt.
Jeg savner litt særpreg på vokalen, i mine ører kunne vokalen ha sklidd inn i et utall av andre metalband.
Trommeslageren spiller bra, men ser ut som han spiller kosejazz som Dodecha skriver over her.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Disse tilbakemeldingene går videre til neste produksjon. Takk!
er alt filmet i oslo?
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Nei, bare noen utescener. Det er også noen bilder fra Sarpsborg der. Mesteparten av klippa er filmet i Halden.
To basstrommer, bare et tips. Ser mye fetere ut. Har dere fått fast trommis? Vet dere har lett en stund