Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2379
Herregud da, mann!
Dexxter's Avatar
22 0
Noen som har tips om noen narkodokumentarer?
Breaking Bad

*King of coke
*Canadian Cannabis
*Drug dealer secrets
*Montana Meth


er også flere på youtube men husker ikke hva de het i farten.
Sist endret av frtoretang; 24. mars 2015 kl. 12:52.
Drugs.inc, går på bl.a NatGeo hver kveld.
Norsk: Store gutter gråter ikke. Handler om en gjeng gutter i Oslo fengsel som er med på et rehabiliterings program, noen går det bra med, andre ikke. Handler ikke kun om rus, men mye fokus på det også. Tror den finnes på youtube
Så er det jo alltids denne da
Sist endret av frtoretang; 24. mars 2015 kl. 13:01.
-Cocaine cowboys.
-The Union: the business behind getting high
-How to make money selling drugs
-DMT: the spirit molecule
-The culture high
-Dirty pictures
Den begynner å bli gammel, men jeg synes den fremdeles er den beste.

Black tar heroin: The dark end of the street.

Jeg har stalket en del av de som var med i dokumentaren litt og har funnet ut hvordan det gikk med de fleste.
Sist endret av Susa; 24. mars 2015 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Susa Vis innlegg
Den begynner å bli gammel, men jeg synes den fremdeles er den beste.

Black tar heroin: The dark end of the street.

Jeg har stalket en del av de som var med i dokumentaren litt og har funnet ut hvordan det gikk med de fleste.
Vis hele sitatet...
Så ikke den komme, Tracy er aktiv på en subreddit for opiater og jobber med skadereduksjon.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Så ikke den komme, Tracy er aktiv på en subreddit for opiater og jobber med skadereduksjon.
Vis hele sitatet...
Jeg vet! Jeg følger bloggen hennes litt, nå og da.

Her er Alice i dag: https://twitter.com/malice666mcmunn

Hun er "eksotisk danser" og modell og sånt og har vært nykter i mange år hun også.

Og etter mye om og men fant jeg Oreo. Han har skiftet navn, giftet seg og lever et anonymt liv, så det er vel dårlig gjort å legge ut hans facebook her. Men han er ihvertfall nykter han også.
The legend of shorty
A documentary that chronicles the hunt for the notorious Mexican drug lord El Chapo.

http://www.imdb.com/title/tt3485754/
Sitat av Susa Vis innlegg
Jeg vet! Jeg følger bloggen hennes litt, nå og da.

Her er Alice i dag: https://twitter.com/malice666mcmunn

Hun er "eksotisk danser" og modell og sånt og har vært nykter i mange år hun også.

Og etter mye om og men fant jeg Oreo. Han har skiftet navn, giftet seg og lever et anonymt liv, så det er vel dårlig gjort å legge ut hans facebook her. Men han er ihvertfall nykter han også.
Vis hele sitatet...
Haha, så den for et års tid siden, måtte selv sjekke ut folka som var med i den!
Bra dokumentar som reflekterer menneskene bak avhengigheten godt.